“Øyas beste pizza😄”
Anmeldelse av VIP Pizza

VIP Pizza
Vurdert som nr. 2 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 5. august 2021

Endelig tilbake på øya vår etter nesten 2 år, og endelig tilbake på VIP Pizza. Savnet derePizzaen smakte som vi husket, helt utrolig godt. Fantastiske gode råvarer på pizzaen, bunnen er crispi utenpå og myk inni. Helt perfekt! Så fornøyd

Kan være litt vanskelig å finne restauranten, men bare gå helt i enden av det gamle shopping senteret i Puerto Rico, annen etasje, mot den nye delen. Der finner du øyas beste pizza og den hyggeligste kokk og servitør.
Smakelig måltid!
Klem L&L

1  Takk, Freedom731736
Emanuel C, Propietario på VIP Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Grazie familia ,
Ti aspettiamo questo inverno;
Arrivederci

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god pizza, vi var der 3 ganger undervårt opphold på 7 dager. Vi spiste quattro formaggio som er med 4 type oster. Utrolig god på smak og perfekt bunn samt utrolig hyggelig betjening. Kan virkelig anbefales.

1  Takk, Trail18030912718
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantstisk mat, deilige Italienske viner. Fantastisk service og flotte hyggelige mennesker.
Gir en unikt opplevelse av Italia i Spania. Dette er ABSOLUTt ikke en turist felle, VIP er genuint intresset i å levere det beste av mat og vin fra Italia. Alle råvarer er importert fra Italia. Terningkast 6
Anbefales på det sterkeste!

Takk, toveg189
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Deilig italiensk pizza nå som før pandemien. Bunnen er perfekt og råvarene forøvrig er friske og fine. Man kan se inn på kjøkkenet og ser de baker ut bunner.
En bortgjemt perle på det gamle senteret. Restauranten ligger innerst i senteret og to trapper opp. Antibac tilgjengelig ved inngangen.
Anbefales!

Takk, fluanel
Emanuel C, Agencia/asesor på VIP Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Ti ringrazio per aver speso del tempo ,per scrivere una bella recenzione.

Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

Pizza stinker! Utseende bedrar.
Jeg var veldig ukomfortabel, det eneste gode var musikken, Det er ingen TV og jeg anbefaler det ikke i det hele tatt

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, LarsOlsen66
118emanuelc, Dueño på VIP Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

La mia felicita' piu grande e' non averti venduto la pizza !!
Mi dispiace per tutti i Norvegesi che conosco,ma tu sei proprio la peggiore:
Maleducata,pretenziosa,con poca sensibilita' e evidentemente con poca istruzione!!!
Non ho tempo ne voglia di spiegare a gli altri la tua storia ;
Pero' ti dico che se vai per la vita con questa "Attitudine" , non ti danno da mangiare neanche in uno zoo !!
Conosco la correttezza e la educazione della razza norvegese,penso proprio che tu sia del Senegal ,o zone limitrofe.
.....vendo 1000 pizze a settimana,
Ho quasi 1000 ECCELLENTI ,
e tu sei la persona n. 20 ,dopo piu' di 4 anni di duro lavoro , che dice che la mia pizza non e' buona !!?
Forse dovresti farti un esame di coscenza .
Ti raccomando in oltre di praticare anche un po' di sesso..... Ti aiuterebbe!

Non farti vedere da queste parti,
Perche' la mia pizza non te la vendo.

Reisende som så på VIP Pizza, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i VIP Pizza? Del dine erfaringer!