“Veldig god mat! Rikelige posjoner..”
Anmeldelse av Heia Norge Bar

Heia Norge Bar
Vurdert som nr. 22 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 3. februar 2019

Vi besøkte denne baren, som ligger i shoppingsenteret, ved to anledninger, og begge ganger fikk vi nydelig mat og store posjoner. Fin underholdning var det også!

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Torill S

Anmeldt 25. oktober 2018

Var her i juli 2018, og ble overrasket og imponert. Har vært her før for å se fotballkamp men har da ikke spist, fordi man skulle på "resturant", etter kampen.
Idag sier jeg hvorfor det ,vi var jo på restaurant allerede.Man får ikke bare sett kampen men man kan nyte de lekreste retter, og jeg nevner i fleng: Babybackribs, Fish and chips,diverse varianter av burger, southern fried chiken, osv, osv.
Ett av de beste kjøkken på øya, med trivelig vertskap, og overkommelige priser.
Etter kvaliteten på maten å dømme er dette 5-stjernres.

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, Arnt K
Anmeldt 17. september 2018

Theres og Vegar sammen med sitt personale serverer nå den beste maten på senteret i Puerto Rico. Kvalitet i alle ledd, Sommer meny Baybe ribs fantastisk. Burgere de har er nam nam

1  Takk, trondsmiddag
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Her har det skjedd mye siden sist vi var her!!! To besøk i august, og fikk nydelig mat begge gangene. Følget spiste både babybackribs, burger, wraps og rib-eye-steak som smakte helt fantastisk! Kommer absolutt tilbake neste gang vi kommer til Puerto Rico!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 239hildep
Anmeldt 5. august 2018

Var her i Juli 2018 og ble tipset om denne av "lokale nordmenn" . Fem av oss spiste burger og en kyllingvinger. Alle var strålende fornøyd. Det ble et besøk til i løpet av uka.
Er normalt skeptisk til restauranter som har "norske navn" i utlandet.....men her er et unntak.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 168stigg

Reisende som så på Heia Norge Bar, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Heia Norge Bar? Del dine erfaringer!