“Trivelig sted”
Anmeldelse av Heia Norge Bar

Heia Norge Bar
Vurdert som nr. 13 av 210 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 12. august 2021

God mat og grei betjening. Særlig den lettsaltede torsken, var sjeldent god. Omgivelsene kunne være noe støyende.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, oddarneg2014

Anmeldt 15. juni 2021

Følte meg hjemme med en gang. Menyen var på norsk og servtørene snakket norsk så man trenger ikke snakke engelsk. Bra musikk spiller de også. Likte den det godt stekte svinekjøttet . Kommer sikkert tilbake.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, Kurt Arne J
Anmeldt 21. februar 2021

God service og variert meny. Personalet er oppmerksom og rask. Litt ventetid paa maten men det er den vel vert. Personlig spiser jeg ofte spicy pasta eller barbcue ribbe, nam nam. Har du ikke vert der for, er det paa tide.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Lene2099
Anmeldt 2. januar 2021 via mobile enheter

Her har vi i 2020 spist julemat og nyttårsaften også. Alt sto til terningkast 6. Ellers så må vi anbefale pizza som er tykk bunn, mye fyll, fluffy. Spagetti er også ny på meny, flere varianter å velge mellom. Vi har gått for en variant, biff hot. Denne kan du velge styrke på smak. Kan absolutt å spise her.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, grob133
Anmeldt 13. november 2020 via mobile enheter

Hei. Mannen min og jeg var her igjen etter mange besøk. De skuffer aldri. I dag falt valget på pasta, noe nytt på menyen nå. Vi falt for pasta hot biff. Denne fåes i 3 styrkegrader. Vi valgte middels. Det var bare helt nydelig, kjøtt og saus var toppers. Slikka tallerken.

Dato for besøk: november 2020
Takk, grob133

Reisende som så på Heia Norge Bar, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Heia Norge Bar? Del dine erfaringer!