Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Vi er en familie på 5 som har tilbragt en uke på Aqua Hotel Onabrava og vi er storfornøyd.

Beliggenheten er bra, med kort vei til tog, strand og butikker. Vi har tatt dagsturer med toget til Calella og Sant Pol del Mar.

Vi hadde forhåndsbestilt frokost, her er det stort utvalg og god mat. Et av barna i reisefølge har glutenallergi, etter flere mislykkede forsøk på å finne glutenvennlig mat i nærmiljø valgte vi å prøve kveldsbufeen. Her ble vi møtt med en svært god forståelse og kokken laget spesialtilpasset glutenfri retter.

Mat, renhold og service får 5/5 stjerner og vi finner ikke noe å utsette på dette hotellet. Anbefaler det på det sterkeste videre.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 631anettel
AquaHotelGrup, Director de Relaciones con Clientes på Aqua Hotel Onabrava & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2019

Kære @631anettel,

Please allow me to answer you in English.

Thanks for your opinion about Aqua Hotel Onabrava & Spa****S in the variety of our buffet.
With pleasure, we will forward your feedback to the different teams who will be more than happy to know that they have contributed to improving your experience with vocation of service.
Thanks for trusting Aqua Hotel.
De bedste hilsner,
Guest Experience Agent

Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Dette er hotellet for deg/dere små og store som kan tilby alt, beliggenheten i et rolig området svært nær stranden.
Alle måltider smakte veldig bra, frokost og lunsj buffe manglet ingen ting.
Dette kan trygt anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Klinkokkos
AquaHotelGrup, Director de Relaciones con Clientes på Aqua Hotel Onabrava & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2019

Kære Klinkokkos,
Please allow me to answer you in English.
Thank you for reviewing your recent stay with us. We are very pleased to know that you enjoyed the Aqua Hotel experience.
It would be a true pleasure to host you on your next holidays.
De bedste hilsner,
Guest Experience Agent

Anmeldt 10. april 2018

Hotellet er stort, mange gjester. Rommene var store og fine, sengene harde.
Godt renhold på hotellet generelt. Hyggelig personale i resepsjon og bar.
Frokostbuffeen var veldig god. Vi var ikke så begeistret for middagsbuffeen.
Hotellet stilte med matpakker til vandreturene våre. Det ble etterspurt litt grovere brød i matpakken, men det viste seg å være vanskelig. Tips til den som skal ha matpakke er å ta med grove rundstykker fra frokosten.
Vi hadde noen fantastiske vandre turer. Stor takk til den lokale guiden Vanessa som sammen med vår egen turguide gjorde turene til en stor opplevelse.
Vi brukte også en dag i Barcelona. Det var enkelt å ta tog til og fra Santa susanna - Barcelona. Pris tur-retur 10 euro.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, MetteFH
Anmeldt 16. desember 2015

Dette var et fantastisk hotell med flott beliggenhet og sentralt.Betjeningen var profosjonelle og hyggelige.Rommene var store og rene.Det er bare positivt å si om oppholdet på dette hotellet.Kan trygt anbefal det.

Romtips: Ingen rom hadde vindu mot gatsn
Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, omh274967
AquaHotelGrup, Director de Recepción på Aqua Hotel Onabrava & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2016

Dear client,

We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us.

Best regards and we hope to see you soon again in the Aqua Hotel Onabrava & Spa.

Pascale Gerardts

Anmeldt 19. juli 2015 via mobile enheter

Var her med familie med barn på 6 og 8 år. God mat og alltid noe vi likte ved hvert måltid. Mange sier maten kunne vært varmere, men slik er det som oftest med buffet. Fine fasiliteter. Barna storkoste seg ved bassenget. Sentral beliggenhet like ved stranda og ved togstasjon. En time med tog til Barcelona eller Girona. Vi leide bil, men det var helt unødvendig. Kommer tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, 522geire
AquaHotelGrup, Director de Recepción på Aqua Hotel Onabrava & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2015

Dear Client,

Thank you for your comments and for choosing the Aqua Hotel Onabrava & Spa.

We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us.
Your opinion is very important for us to improve the quality of our services.

Thank you for trusting in us and we hope to see you soon again.

Best Regards

Pascale Gerardts