5 personer ser på dette hotellet
Priceline
Trip.com
Expedia.comUSD 153
Anmeldt 11. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var her i fem dager, før vi skulle videre til bangkok. Denne stranden og hotellet var høydepunktet på ferien vår. Fantastisk service, du føler deg ivaretatt og at de vil bli kjent med deg på personnivå.
Resturanten på hotellet var også bra, ikke av topp klasse, men meget god frokost, gode pizzaer og helt OK kjøtt.
Det eneste som var negativt med oppholdet var drinkene, det er litt for mye syden drinker med for mye alkohol og litt blandevann på toppen.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Håkon L
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Andre gangen på dette flotte stedet, du blir møtt av flere som ønsker deg velkommene , velkomstdrikk , frukt og litt til å vaske deg med. Man føler man kommer inn i en tropisk Oase, absolutt verdt et besøk, vi kommer garantert igjen.

Dato for oppholdet: desember 2016
4  Takk, kornumak
Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Dette hotellet er vakkert og har svært service-innstilt og hyggelig personale. Fin hvit strand, men litt mye båttrafikk tidlig på dagen frem til ca 14.00.
Ta ferje eller benytt shuttle arrangert av hotellet. Ikke bestill speed boat shuttle ved kaien i ban phe da dette er overpriset og ikke til å stole på.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Paalnesteby
Anmeldt 31. januar 2017 via mobile enheter

Vi bodde først på et Premier rom første natten. Rommet var litt lite og rent, men Det luktet mugg på rommet, som lå svært mørkt til i et hjørne i 1 etasje. Vi valgte å betale for oppgradering til Premier Seawiev, og fikk et fantastisk stort rom og baderom med lekker design, og igjen var det gullende rent. Det er 6 "rekkehus" som omkranser et svømmebasseng 10 m fra stranden. Virkelig nydelig. Bassenget er ikke så stort, og en bygning med mange rom på kortsiden av bassenget benytter også dette. Det førte til MYE lyd fra lekende barn og supportive foreldre fra kl 9-18 hver dag. Det må man være klar over, at fred og ro på terrassen kan du bare glemme. Og svømme i bassenget er det lite plass til. Vi flyktet i stedet over til en bukt som heter La Luna beach på den andre siden av resorten. Stille og fredelig; en idyll! Frokosten var helt OK, men noe busy. Vi spiste lunsj to ganger, og det var helt gjennomsnittlig. Restauranten står nesten tom bortsett fra til frokost. Årsaken må være kjedelig mat og høye priser på vin. Ca 3 ganger pris på vinglasset. Vi kommer gjerne tilbake, men da bor vi heller på en av hyttene ved La Luna Beach. Eller om dette området gjøres om til pool for voksne. Som mange andre hoteller har gjort, betaler vi gjerne for et rom på Premier Seawiev.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Treblomster
Anmeldt 12. januar 2017

Vi fikk 3 fantastiske dager på dette flotte beach resort. Rommene på hotellet var fantastisk, men det var dårlig utvalg i minibaren. Men servicen og middagen i restauranten var bare helt i toppklasse. Frokosten var på samme nivå .... super.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Elling E