Expedia.comUSD 126
ZenHotels.comUSD 126
Orbitz.comUSD 126
Agoda.comUSD 126
Anmeldt 3. januar 2022 via mobile enheter

Veldig god service, hyggelig atmosfære og avslappende omgivelser. Kom sent frem, vle godt mottatt av hyggelig betjening. Fikk anbefalt en liten resturant og fikk en oppgradering av rommet inkludert! Frokosten var smakfull og god. Det var alt i alt en meget hyggelig opplevelse!

Dato for oppholdet: januar 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, geirw1987
Claas Normann Mäder, Inhaber på ONNO Boutique Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2022

Super mange takk for dine fine ord fra dere ! Velkommen tilbake. Hilsen oss her fra Rendsburg.

Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde booket familierom, men det viste seg at de ikke hadde dette tilgjengelig og vi måtte derfor ha to dobbeltrom isteden. Den nyopp-pussede delen av hotellet har høy standard, den gamle delen er ikke så fin. Hotellet har svært god frokost og ligger sentralt midt i sentrum av Rendsburg. Personalet var veldig hyggelige.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 897kristins
claasNmader, Owner på ONNO Boutique Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Mange takk for deres review og vi haaper aa ses snart igjen. Den nye delen er riktig fin, det stemmer. I den ledre delen saa koster det litt mindre aa bo saa man kan velge hos oss.

Hilsen TEAM ONNO

Claas M

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Hadde igjen et hyggelig opphold på hotell Neuwerk som snart skal skifte navn til Onno. Jeg gleder meg til å bo på det nye hotellet med helt nye rom. De har gode senger og man sover godt gjennom natten. I nyoppussede lokaler kan man nyte god frokost med hjemmelaget syltetøy, rundstykker og god kaffe. Lokalet er innredet med kunst og gamle utsmykninger/antikviteter på veggene. Spesielt henger det to gamle hvite sjalusi/lemmer på veggen ved vinduene som jeg syns var ganske stilig.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, rthansen
Claas Normann M, Owner på ONNO Boutique Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Super tak for jeres review ! Det er jo halt supert.

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Hadde et flott opphold på Hotel Neuwerk. Dette er et nyoppusset familie-hotell sentralt i Rendsburg. Fikk god service og rommene er rene og pene. Dette er et perfekt sted for å stopp om du er på gjennomreise eller bare trenger en stille helg for å koble av. Brødrene som driver hotellet har Norske røtter, så her får du både hjelp norsk om du trenger det. EL-sykkel er også tilgjengelig om du ønsker å se deg litt rund. Ellers fikk vi mange gode tips med gangavstand fra hotellet. Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 844espen
Claas Normann M, Owner på ONNO Boutique Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2018

Super tak for jeres review. Håper vi ses snart igjen.
Hilsen Claas & Team

Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Meget koselig og hyggelig hotell. Servicen fra betjening var helt super. Hotellet har en veldig god frokost med meget godt utvalg. Det var ikke middagsrestaurant på hotellet, men flere gode muliheter i nærheten.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Asle J
Claas Normann M, Owner på ONNO Boutique Hotel & Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2017

Takk for en fin review. Vi ønsker dere en riktig fin sommer og velkommen tilbake.

Hilsen oss på Hotel Neuwerk