Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Utrolig hyggelig familiedrevet hotell med både leiligheter og enkelt rom. Hadde alt vi trengte og prisen var behagelig. Alle i familien var veldig hyggelige og vi leide også bil fra samme familie til en veldig OK pris. Serverte oss poser med frisk fersken fra hagen og hjemmelaget vin.
5 min gange til fin strand og 5 min gange til ferger og sentrum av Parikia.
Har lyst til å komme tilbake neste år og ønsker da hotell Irene

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, hegeaasj2017
Anmeldt 15. oktober 2016 via mobile enheter

Familien på 4 tilbrakte 4 netter her. Hotellet er rent, bra standard hyggelige folk og alt det tekniske virket perfekt. Beliggenhet helt nede med stranden. Vi trivdes bra her på Hotel Irene og kan anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Birthe B
Anmeldt 15. juli 2015 via mobile enheter

Dette hotellet har ufortjent bare to stjerner, sikkert fordi de ikke har basseng. Men hvem trenger vel basseng når stranden er rett over veien? Det reneste hotellet vi har vært på så langt (etter 3 uker på reise)! Nye bad og gode senger! Servicen var upåklagelig, de gjorde sitt beste for at vi skulle ha det bra! Dette et et perfekt hotell å bo på om du vil være nær både strand og sentrum!

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, Kjerstineb
Anmeldt 23. september 2014

Ble kun 1 natt denne gangen, men som ved forrige besøk var alt bare helt supert. Beliggenheten ved stranden, og nær butikker og annet er topp, samt at rom, betjening, frokost og annet ved hotellet er abosolutt å anbefale.

Romtips: Velger studio, da er det nydelig utsikt til stranden og solnedgangen
Dato for oppholdet: september 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Iren P
Anmeldt 16. juli 2014

To uker på Paros; to uker hos Eleni og Irene på Hotel Irene, det er ferie det! Som alltid: flott frokost, rene, gode rom, kjekk betjening, og beliggenheten er den beste på hele Paros: 7 meter til strand, 300 meter til strandparasollene, noen hundre meter til selve sentrum.
Vi er gjengangere på Hotel Irene, og det kommer vi til å bli i fortsettelsen også!!

Dato for oppholdet: juli 2014
3  Takk, Per H