Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fint sted ved fjorden !
Rent og pent på leid hytte med 1 soverom. Gode senger og generelt god standard. Bestilling og service var upåklagelig. God informasjon og tilrettelagt.
Generelt stille og fint sted, solen varmet og folk koste seg i varmen !
Anbefales som destinasjon ved overnatting i Geiranger !
Fortsett det gode arbeidet, godt vedlikehold og fin service, ryddig og pent så kommer folk igjen og igjen :)

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Sykkeltor
Adrian Grande, General Manager på Geirangerfjorden Feriesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2022

Vi takker så mye for tilbakemeldingen din! :) Så koselig å høre at du trivdes her hos oss, og har lyst å anbefale oss videre til andre mulig gjester! Det er veldig kjekt for oss å høre! Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake igjen her hos oss ved en senere anledning

Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Kom over denne campingen da vi skulle overnatte i Geiranger. Hadde ikke hørt om den fra før av, men for en plass! Hyttene var topp-moderne, rene, lyse og fine. Verandaen var vendt mot Geirangerfjorden og «De syv søstre» og var en fryd å våkne opp til. Eneste minus er at det ikke var stekeovn, kun stekeplater. Aktivitetssenter for å leie kajakk var nærmeste nabo. Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, AnePleym
GeirangerfjordenF, . på Geirangerfjorden Feriesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2020

Wow, for en utrolig fin tilbakemelding å få. Tusen hjertelig takk! Vi synes det er så kjekt å se at nordmenn satser på norgesferie i år og oppdager plassen vår. Vi ønsker dere en god tur videre i sommer og håper at vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning. Du skriver at dere ikke hadde stekeovn på hytta, så jeg regner med at dere bodde i en av våre minste hytter med ett soverom (22m2)? Hvis dere ønsker å ha hytte med stekeovn neste gang, anbefaler vi våre 30 m2 hytter, de har stekeovn :)
Hilsen
Maria
Geirangerfjorden Feriesenter

Anmeldt 26. mai 2020 via mobile enheter

Var 2 nettet her og vi skal tilbake! Nyoppusset hytte ved vannet, usjenert og rolig! Fint bad og god seng.
Lånte båt og vester og fikk oss en herlig dag på sjøen.
Hyggelig betjening og veldig trivelig plass.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Turfrokena

Så utrolig koselig å høre at dere hadde det så kjekt hos oss og ønsker å komme tilbake igjen. Det gleder vi oss til! :)
Tusen takk for denne flotte tilbakemeldingen. Det setter vi stor pris på!
Hilsen
Maria
Geirangerfjorden Feriesenter

Anmeldt 30. juli 2017

Vi leide en hytte for fem personer i 2 døgn. Grei størrelse med to soverom, stue, te-kjøkken, og bad med dusj. Vi er alle fem enige om at dette er de beste sengene vi har ligget i utenom de vi har hjemme :) Romslig veranda med god spiseplass og utsikt over fjorden. Rolig og koselig område med kort vei inn til sentrum. Opplevde ingen problemer med booking, inn/ut-sjekking - alt var effektivt og greit. Ville gitt top score hadde det ikke vært for at det var støvete på soverommene.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Blomst
Anmeldt 2. juli 2017

Leide hytte for 4 personer. Hadde bestilt på forhånd så innsjekk gikk raskt. Hytten lå slik at du hadde fin utsikt til cruiseskipene som kom inn. I tillegg ligger dette litt utenfor "gryta" av turist kaoset, dermed litt roligere plass. Vi hadde booket 3 netter, men med 2 barn på 6 og 8 ble det hvert fall en natt for mye. Skuffende lite for barn og fant alt for mange hybelkaniner til at det får topp karakter.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 990bjorna