Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 19. juli 2020

Overnattet her da vi var i Geiranger nå i sommer. Lå i telt helt oppe ved fossen. Flott beliggenhet, fint sanitæranlegg, og grei lekeplass. Fint sted å være, enten man er liten eller stor. Kommer gjerne tilbake

Takk, FjeldR
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Flott campingplass, i ulike nivåer. Ligger litt oppe i lia for Geiranger sentrum. Flott sanitæranlegg og veldig hjelpsomt og hyggelig vertskap!! Vi teltet med lavo, men de har hytter også. Familie på 4 voksne og en hund.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Bidronning
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Jeg og ei venninne leide campinghytte (med
bad) 3 netter. Godt utstyrt på kjøkken og god plass med stort bad. Hadde også veranda hvor vi hadde delvis god utsikt utover Geirangerfjorden.

Vi kjørte til ulike steder i Geiranger hver dag, så lokaliseringen av campingen var god med tanke på dette.

Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, annemaaa
Anmeldt 5. juli 2018

Vinje camping var en fin campingplass, med rene kjøkken, toalett og dusjfasiliteter.
Mye skrått terreng, som gjør det noe utfordrende å få plassert camingvogn eller bobil rett. Man kan låne klåsser, for å prøve å rette opp.
Trekker ned at det heller ikke her er oppmerkede plasser, som gjorde at vi ble litt blokkert fra å komme oss ut. Men snakket med naboene, så de ryddet plass på kvelden så vi kom oss frem når vi dro tidlig på morgenen.
For å gå til Geiranger sentrum så er det rundt 1 km, hvor rundt 200 m er langs veien.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, RogerU_76
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Flott plass. Hyggelige folk som driv plassen. Godt plasserte strømuttak og vannkraner. Ferske brød fra Geiranger bakeri kvar morgon! Bra leikeplass. Godt tilrettelagt for grilling og bålkos under berget.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, 429stianv