Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hotell med fantastisk utsikt, liggende midt i en hårnålsving. Selv vi hadde rom ved veien, merket vi ikke trafikken.
Superhyggelig betjening i en fantastisk atmosfære. Veldig god mat med lokalt øl i restaurangen. Bra frokost, tross coronna.
Rommet var veldig bra og rent med verdens beste senger og et supert bad. Grei parkering på utsiden.

3  Takk, Gunnar_Kristiansand
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Gammelt hotell. Bra lokalt øl på tapp. Meget god frokost tross corona begrensninger. Fantastisk utsikt. Det som trekker ned var at jeg så et sølvkre på badet og badet var noe gammelt. Det må kanskje forventes på et sånt gammelt hotell?

Takk, C8864WRthomasb
Anmeldt 8. juni 2020 via mobile enheter

Gammel hotell, trenger oppussing.
Vi fikk to rom og renholdet der var langt fra bra!! Gamle rester i dusjen og mye gammal støv ellers i rommet. Lite hyggelig.
Fantastisk belligenhet! Rett ved turmuligheter og utsikt så klart.
Utrolig hyggelig og vennlig personalet. Vi ble oppringt på forhånd med info om at den korteste veien var stengt og fikk forslag til ny rute. Frokosten og middagen var ok.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, monichur
Anmeldt 2. juni 2020 via mobile enheter

Lite folk og strålende vær. Ypperlig service fra betjeningen med fantastisk utsikt. Maten var også veldig god. Tradisjonsrikt hotell med mye historie. Anbefales på det sterkeste nå som Norge etterhvert åpner opp igjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 141jann
Anmeldt 7. august 2019

Vi var på gjennomreise og stoppet for en lunsj. Fiskesuppe og burger ble valgt og vi var alle svært fornøyde. Servicen var vennlig og utsikten fra restauranten var helt utrolig! Etter at vi hadde kjørt videre ble vi oppmerksom på at min bror med down syndrom hadde glemt igjen en cap som han var svært glad i. En e-post dagen etter ble besvart umiddelbart, cap'en var funnet og sendt raskt til min bror. Til hans store glede. Vi takker for servicen!!! Jeg kan ikke uttale meg om rommene, men anbefaler absolutt å stoppe her og nyte mat og utsikt. Komme seg litt bort fra sentrum i Geiranger som i alle fall på en sommerdag kan være fullt og masete.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, ilise2017