Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 som hadde et utrolig flott opphold på hotell Utsikten. Beliggenhet, stemningen, service fra de ansatte og maten var utrolig bra. De bærer navnet utsikten med rette.
De løste frokosten - i coronatiden utrolig bra.
Vi glemte kosedyret til minstemann. Da vi ringte de hadde de funnet ham og tilbød seg å sende dette hjem til oss. Det reddet dagen for minstemann og viser en utrolig service.
Vi kommer gjerne igjen og anbefaler dette hotellet på det varmeste.
Dette er et hotell med sjel.

Takk, HPOlsen
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hotell med fantastisk utsikt, liggende midt i en hårnålsving. Selv vi hadde rom ved veien, merket vi ikke trafikken.
Superhyggelig betjening i en fantastisk atmosfære. Veldig god mat med lokalt øl i restaurangen. Bra frokost, tross coronna.
Rommet var veldig bra og rent med verdens beste senger og et supert bad. Grei parkering på utsiden.

3  Takk, Gunnar_Kristiansand
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Gammelt hotell. Bra lokalt øl på tapp. Meget god frokost tross corona begrensninger. Fantastisk utsikt. Det som trekker ned var at jeg så et sølvkre på badet og badet var noe gammelt. Det må kanskje forventes på et sånt gammelt hotell?

Takk, C8864WRthomasb
Anmeldt 8. juni 2020 via mobile enheter

Gammel hotell, trenger oppussing.
Vi fikk to rom og renholdet der var langt fra bra!! Gamle rester i dusjen og mye gammal støv ellers i rommet. Lite hyggelig.
Fantastisk belligenhet! Rett ved turmuligheter og utsikt så klart.
Utrolig hyggelig og vennlig personalet. Vi ble oppringt på forhånd med info om at den korteste veien var stengt og fikk forslag til ny rute. Frokosten og middagen var ok.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, monichur
Anmeldt 2. juni 2020 via mobile enheter

Lite folk og strålende vær. Ypperlig service fra betjeningen med fantastisk utsikt. Maten var også veldig god. Tradisjonsrikt hotell med mye historie. Anbefales på det sterkeste nå som Norge etterhvert åpner opp igjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 141jann