eDreams
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig hotell. Fikk rom mot selve Geirangerfjorden, og det må en nesten ha når en bor så høyt oppe med den muligheten til utsikt. Magisk.
Rommet var ikke stort, men alt var rent og senga var god.
Vi spiste pannestekt torsk og hamburger. Maten smakte veldig godt.

Takk, 68marit
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt sted å overnatte i Geiranger. Vi hadde ett familierom med nydelig utsikt og masse sjarm! Hyggelig personale og veldig god frokost løst på en flott måte uten buffet. Personalet var effektive og serverte oss det vi ville ha med en gang. Tok så en deilig kaffekopp ute på ulike verandaer etter frokost med den beste utsikt og ro i sjelen.

Gode senger og deilige dyner!

Vi var en voksen og to ungdommer på tur. Koste oss i baren på kvelden med god drikke og kortspill. Siden kokken hadde gått hjem når vi ankom sent på kvelden, var vi velkomne til å spise vi medbrakte rundstykker.

Takk for oss!

1  Takk, lindaoverbo
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 som hadde et utrolig flott opphold på hotell Utsikten. Beliggenhet, stemningen, service fra de ansatte og maten var utrolig bra. De bærer navnet utsikten med rette.
De løste frokosten - i coronatiden utrolig bra.
Vi glemte kosedyret til minstemann. Da vi ringte de hadde de funnet ham og tilbød seg å sende dette hjem til oss. Det reddet dagen for minstemann og viser en utrolig service.
Vi kommer gjerne igjen og anbefaler dette hotellet på det varmeste.
Dette er et hotell med sjel.

Takk, HPOlsen
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hotell med fantastisk utsikt, liggende midt i en hårnålsving. Selv vi hadde rom ved veien, merket vi ikke trafikken.
Superhyggelig betjening i en fantastisk atmosfære. Veldig god mat med lokalt øl i restaurangen. Bra frokost, tross coronna.
Rommet var veldig bra og rent med verdens beste senger og et supert bad. Grei parkering på utsiden.

3  Takk, Gunnar_Kristiansand
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Gammelt hotell. Bra lokalt øl på tapp. Meget god frokost tross corona begrensninger. Fantastisk utsikt. Det som trekker ned var at jeg så et sølvkre på badet og badet var noe gammelt. Det må kanskje forventes på et sånt gammelt hotell?

Takk, C8864WRthomasb