Gratis avbestilling frem til 01.08.21
Gratis avbestilling frem til 01.08.21
Booking.comUSD 259
eDreamsUSD 259
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet i Geiranger. Utsikt, gåavstand til sentrum og tilgang til flotte turområder rett i nærheten. Utmerket service og mat. Et sjarmerende og autentisk hotell med fantastisk utsikt ut Geirangerfjorden og fjellene.

Takk, knaben1975
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Bodde to netter sammen med ett vennepar.
Vanvittig flott utsikt.
Veldig god frokost godt utvalg av pålegg.
Veldig god middag. Vi spiste oksekjaker som smakte utrolig godt.
Hyggelig og service minded personale.
Gode senger. Lite bad

2  Takk, Line S
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig hotell. Fikk rom mot selve Geirangerfjorden, og det må en nesten ha når en bor så høyt oppe med den muligheten til utsikt. Magisk.
Rommet var ikke stort, men alt var rent og senga var god.
Vi spiste pannestekt torsk og hamburger. Maten smakte veldig godt.

Takk, 68marit
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt sted å overnatte i Geiranger. Vi hadde ett familierom med nydelig utsikt og masse sjarm! Hyggelig personale og veldig god frokost løst på en flott måte uten buffet. Personalet var effektive og serverte oss det vi ville ha med en gang. Tok så en deilig kaffekopp ute på ulike verandaer etter frokost med den beste utsikt og ro i sjelen.

Gode senger og deilige dyner!

Vi var en voksen og to ungdommer på tur. Koste oss i baren på kvelden med god drikke og kortspill. Siden kokken hadde gått hjem når vi ankom sent på kvelden, var vi velkomne til å spise vi medbrakte rundstykker.

Takk for oss!

1  Takk, lindaoverbo
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 som hadde et utrolig flott opphold på hotell Utsikten. Beliggenhet, stemningen, service fra de ansatte og maten var utrolig bra. De bærer navnet utsikten med rette.
De løste frokosten - i coronatiden utrolig bra.
Vi glemte kosedyret til minstemann. Da vi ringte de hadde de funnet ham og tilbød seg å sende dette hjem til oss. Det reddet dagen for minstemann og viser en utrolig service.
Vi kommer gjerne igjen og anbefaler dette hotellet på det varmeste.
Dette er et hotell med sjel.

Takk, HPOlsen