Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hotellet er gammelt og sjarmerende og flere av rommene har en fantastisk utsikt mot Geirangerfjorden.
Rommene er små, men med gode senger og ellers det man trenger for et kort opphold. Gode smitteverntiltak på hotellet og i restauranten.

Vi valgte å spise middag i hotellets restaurant. Maten var veldig god, men middagsporsjonene var latterlig små (torsk) og desserten - en creme brulee - var så liten at den nesten fikk plass på en liten teskje. Men selv om porsjonene var små var prisen på maten stiv.

Frokosten var en mye bedre opplevelse og frokostbuffeten var veldig bra.

Takk, andreasaW5053ZI
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet i Geiranger. Utsikt, gåavstand til sentrum og tilgang til flotte turområder rett i nærheten. Utmerket service og mat. Et sjarmerende og autentisk hotell med fantastisk utsikt ut Geirangerfjorden og fjellene.

Takk, knaben1975
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Bodde to netter sammen med ett vennepar.
Vanvittig flott utsikt.
Veldig god frokost godt utvalg av pålegg.
Veldig god middag. Vi spiste oksekjaker som smakte utrolig godt.
Hyggelig og service minded personale.
Gode senger. Lite bad

2  Takk, Line S
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig hotell. Fikk rom mot selve Geirangerfjorden, og det må en nesten ha når en bor så høyt oppe med den muligheten til utsikt. Magisk.
Rommet var ikke stort, men alt var rent og senga var god.
Vi spiste pannestekt torsk og hamburger. Maten smakte veldig godt.

Takk, 68marit
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt sted å overnatte i Geiranger. Vi hadde ett familierom med nydelig utsikt og masse sjarm! Hyggelig personale og veldig god frokost løst på en flott måte uten buffet. Personalet var effektive og serverte oss det vi ville ha med en gang. Tok så en deilig kaffekopp ute på ulike verandaer etter frokost med den beste utsikt og ro i sjelen.

Gode senger og deilige dyner!

Vi var en voksen og to ungdommer på tur. Koste oss i baren på kvelden med god drikke og kortspill. Siden kokken hadde gått hjem når vi ankom sent på kvelden, var vi velkomne til å spise vi medbrakte rundstykker.

Takk for oss!

1  Takk, lindaoverbo