Orbitz.com
CheapTickets
Destinia.com
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold på hotellet. Beliggenheten gir en fantastisk utsikt ut over Geiranger. Utrolig hyggelig betjening i alle ledd. Både middag og frokost smakte fortreffelig. Fem lokale ølsorter på fat var også et pluss.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, StnErik
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hotellet er gammelt og sjarmerende og flere av rommene har en fantastisk utsikt mot Geirangerfjorden.
Rommene er små, men med gode senger og ellers det man trenger for et kort opphold. Gode smitteverntiltak på hotellet og i restauranten.

Vi valgte å spise middag i hotellets restaurant. Maten var veldig god, men middagsporsjonene var latterlig små (torsk) og desserten - en creme brulee - var så liten at den nesten fikk plass på en liten teskje. Men selv om porsjonene var små var prisen på maten stiv.

Frokosten var en mye bedre opplevelse og frokostbuffeten var veldig bra.

Takk, andreasaW5053ZI
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet i Geiranger. Utsikt, gåavstand til sentrum og tilgang til flotte turområder rett i nærheten. Utmerket service og mat. Et sjarmerende og autentisk hotell med fantastisk utsikt ut Geirangerfjorden og fjellene.

Takk, knaben1975
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Bodde to netter sammen med ett vennepar.
Vanvittig flott utsikt.
Veldig god frokost godt utvalg av pålegg.
Veldig god middag. Vi spiste oksekjaker som smakte utrolig godt.
Hyggelig og service minded personale.
Gode senger. Lite bad

2  Takk, Line S
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig hotell. Fikk rom mot selve Geirangerfjorden, og det må en nesten ha når en bor så høyt oppe med den muligheten til utsikt. Magisk.
Rommet var ikke stort, men alt var rent og senga var god.
Vi spiste pannestekt torsk og hamburger. Maten smakte veldig godt.

Takk, 68marit