Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
eDreamsUSD 212
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Et hotell med sjarm og fantastisk beliggenhet med utsikt over Geiranger.
God og variert frokost med hyggelig betjening. Rommet var noe slitent, men fullt ut et hotell som anbefales. Oppholdet oppleves som en god happening.

Takk, roarn2018
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Dette er den mest spektakulære utsikten du kan få fra et hotellrom, utrolig utsikt, fantastisk personale, kjempegode senger, bare helt utrolig. Jeg er lokal og har vært i Geiranger mellom 50 og 100 ganger, men, viser det seg, alltid på feil hotell, dette må oppleves!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Kentinge
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Kom til geiranger litt sent og bestemte oss for å sove og spise på utsikten! Fantastisk utsikt fra rommene! Virkelig verdt å booke rom med fjordutsikt!!!
Spiste 3 retters på restauranten, og alle rettene var langt over forventningene. Anbefales på det sterkeste! Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, ailinnn
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold på hotellet. Beliggenheten gir en fantastisk utsikt ut over Geiranger. Utrolig hyggelig betjening i alle ledd. Både middag og frokost smakte fortreffelig. Fem lokale ølsorter på fat var også et pluss.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, StnErik
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hotellet er gammelt og sjarmerende og flere av rommene har en fantastisk utsikt mot Geirangerfjorden.
Rommene er små, men med gode senger og ellers det man trenger for et kort opphold. Gode smitteverntiltak på hotellet og i restauranten.

Vi valgte å spise middag i hotellets restaurant. Maten var veldig god, men middagsporsjonene var latterlig små (torsk) og desserten - en creme brulee - var så liten at den nesten fikk plass på en liten teskje. Men selv om porsjonene var små var prisen på maten stiv.

Frokosten var en mye bedre opplevelse og frokostbuffeten var veldig bra.

Takk, andreasaW5053ZI