“Hadde mulig for høy forventninger”
Anmeldelse av Geiranger Fjord

Geiranger Fjord
Vurdert som nr. 1 av 25 ting å gjøre i Geiranger
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 18. august 2017

Jeg var her med ei venninne og ja, Geiranger fjord er veldig fin, men mulig jeg hadde litt for store forventninger. Hvis du ønsker å få mer ut av denne fjorden, vil jeg anbefale deg å gå opp i høyden. Det er mange godt merkede turstier, enkle og mer krevende.

2  Takk, Agnethe Katarin... L

Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Geiranger er en fin plass og fjorden er fin å kjøre båt gjennom. Mye fin natur å se og viser Norge på en fin måte.

Takk, Anett V
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Geirangerfjorden er veldig vakker og noe man bør oppleve! Om sommeren kan det være veldig mange turister og det kan ødelegge litt av opplevelsen.

Takk, Knut Andreas L
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Selve naturen i geiranger er helt fantastisk. Geiranger sentrum er ikke noe særlig koselig. Alt for mye folk. Alt for mye turistbutikker over alt.

Takk, Mariann B
Les flere anmeldelser
Anmeldt 22. juli 2017

Ett sted man bør besøke. Vakker fjord, med mange fine fossefall. Anbefaler en båttur for å komme tett innpå. Man kan ta fergen til Hellesylt, eller være med på en rib-safari. Da får man også gjengitt mange historier om bosettinger og fossefall.

Takk, Roger S

Reisende som så på Geiranger Fjord, så også på

Har du vært i Geiranger Fjord? Del dine erfaringer!