Ulike måter å oppleve Geiranger Fjord på
Anmeldt 8. juli 2020

Her får man høre om historier om folk som bodde på gårdene, hvordan de klarte å livnære seg og holde seg i live. Vi hadde litt dårlig vær, så sikten var ikke så god, men vi fikk med oss det viktigste.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Eva B
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales å se De syv søstrene ved å ta fjordsafari på Geiranger. Fantastisk natur. Fantastiske vestlandet❤️

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, zehranr2017
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk skue, omkranset av ruvende fjelltopper.
Flott å se cruiseskip komme seilende inn om morgenen og turistene strømmet ut.

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, 870Linda
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Helt utrolig vakkert. Mister nesten pusten av den majestetiske utsikten. Alle burde virkelig få med seg et slik stykke storslått,norsk natur.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, utpaaturer
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Rett og slett fantastisk vakkert. Du blir helt målløs når du kjører opp og ned di svingete veiene mens du ser på vakker Geiranger fjorden

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, galagutt