Ulike måter å oppleve Geiranger Fjord på
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fabelaktig utsikt! Et smykke av norsk natur og en opplevelse for alle! Passer for alle aldre! Dra innom å se

Takk, reiersgard
Anmeldt 8. juli 2020

Her får man høre om historier om folk som bodde på gårdene, hvordan de klarte å livnære seg og holde seg i live. Vi hadde litt dårlig vær, så sikten var ikke så god, men vi fikk med oss det viktigste.

1  Takk, Eva B
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales å se De syv søstrene ved å ta fjordsafari på Geiranger. Fantastisk natur. Fantastiske vestlandet❤️

Takk, zehranr2017
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk skue, omkranset av ruvende fjelltopper.
Flott å se cruiseskip komme seilende inn om morgenen og turistene strømmet ut.

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, 870Linda
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Helt utrolig vakkert. Mister nesten pusten av den majestetiske utsikten. Alle burde virkelig få med seg et slik stykke storslått,norsk natur.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, utpaaturer