Privat tur Geiranger og isbreer 1 til 15 personer

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Geiranger Fjord på
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Omgivelsene i Geiranger er majestetiske. Fjord og fjell er en uslåelig kombinasjon - Geiranger troner aller øverst blant mange flotte steder i Norge.
Fantastiske omgivelser.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Roy50srg
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fabelaktig utsikt! Et smykke av norsk natur og en opplevelse for alle! Passer for alle aldre! Dra innom å se

Takk, reiersgard
Anmeldt 8. juli 2020

Her får man høre om historier om folk som bodde på gårdene, hvordan de klarte å livnære seg og holde seg i live. Vi hadde litt dårlig vær, så sikten var ikke så god, men vi fikk med oss det viktigste.

2  Takk, Eva B
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales å se De syv søstrene ved å ta fjordsafari på Geiranger. Fantastisk natur. Fantastiske vestlandet❤️

Takk, zehranr2017
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk skue, omkranset av ruvende fjelltopper.
Flott å se cruiseskip komme seilende inn om morgenen og turistene strømmet ut.

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, 870Linda