Ulike måter å oppleve Geiranger Fjord på
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Så fantastisk som du har sett og lest om, og som alle skal ha det til. Rett og slett.
Tok fergen fra Hellesvik til Geiranger. 1 times tur med guiding på norsk og engelsk over høytalerne, samt at de spilt Våren av Grieg og Sigmund Grovens munnspill fra Flåklypa Grand Prix. Nasjonalromantikken komplett.

Takk, Discover726743
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig plass som er verdt å se
Masse aktiviteter eller lette gåturer i nærområdet. Kjør opp til Dalsnuten 1500 moh og nyt utsikten

1  Takk, Thafredrik
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Omgivelsene i Geiranger er majestetiske. Fjord og fjell er en uslåelig kombinasjon - Geiranger troner aller øverst blant mange flotte steder i Norge.
Fantastiske omgivelser.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Roy50srg
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fabelaktig utsikt! Et smykke av norsk natur og en opplevelse for alle! Passer for alle aldre! Dra innom å se

Takk, reiersgard
Anmeldt 8. juli 2020

Her får man høre om historier om folk som bodde på gårdene, hvordan de klarte å livnære seg og holde seg i live. Vi hadde litt dårlig vær, så sikten var ikke så god, men vi fikk med oss det viktigste.

1  Takk, Eva B