2-dagers Geirangerfjord Kajakkeventyr

Ulike måter å oppleve Geiranger Fjord på
fra USD 1 033,36
fra USD 1 007,77
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig, bør kjøre oppover et stykke (opp mot utsikten hotell) for å se serpreget (bebyggelsen) oppover fjellsiden.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Kitaaw
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Vi var bare på gjennomkjøring da ungdommen ønsket å bli på plassen! To hele dager ble vi! Vi lå på Fossen camping og hadde utsikt over fjorden. Nydelig sted. Garantert at vi drar dit igjen!

2  Takk, Alefcerda
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Man må oppleve dette, det er en fin kjøretur nedover og det er en utrolig opplevelse å se Geiranger helt i bunnen blant alle fjell!

1  Takk, Smile F
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott sted. Må oppleves! Flott kjøretur. Stopp gjerne på Dalsnibba for en fantastisk utsikt.

Takk, HegeEl
Anmeldt 24. juli 2020

En populær fjord som må oppleves en gang. Stor fjord med bare i overkant av 230 fastboende. Kan oppleves på noen timer, eller kan bruke en hel dag her.

2  Takk, salten89