2-dagers Geirangerfjord Kajakkeventyr

Ulike måter å oppleve Geiranger Fjord på
fra USD 1 033,36
fra USD 1 007,77
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Vi tok båten fra Geiranger til Hellesylt og tilbake til Geiranger. Ikke heelt optimalt vær men det kunne vært langt værre: vi hadde opphold og littegranne sol innimellom. Husk å ta med varme klær selv om det er varmt på land!! Det kan blåse friskt «fra alle kanter»!
Nydelig, fantastisk natur og bonderomantikk til tusen.

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, 13ferie
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi kjørte til Geiranger idag. Turen ned ørnesvingene med fjorden i front er fantastisk. Naturen er overveldende og vill. Bør oppleves!

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, Erlend1973
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Hadde sett for meg Geiranger som noe av det flotteste landet har å by på. Hvorfor skulle ellers haugevis av cruiseskip ta turen innom? Forventningene var nok litt for høye, så jeg ble litt skuffa.

Fint å komme ned Ørnevegen, men «sentrum» er ikke mye å skryte av. Hotellene ser gamle og slitte ut, det er biler over alt, og hele det lille stedet er så turistifisert at det hadde null sjarm. Greit å ha vært der en gang, men på ingen måte noe sted å ønske seg tilbake til.

Når det er sagt er området rundt fantastisk, og en tur med rib på fjorden og turen fra Skageflå tilbake til Geiranger anbefales.

Takk, suprfort
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Kjempeflott tur med båten, men har du med bil anbefales det å bestille på forhånd. Guiding underveis på norsk, engelsk og tysk. Kafeen ombord trekker veldig ned. Her har de ikke peiling på hva det er i maten. Allergener er listet opp, men det er ikke spesifisert på de forskjellige komponentene i menyen. F.eks pølse med potetmos står oppført med melk, soya og sulfitt; personalet kunne ikke si om det var melk i pølsa, eller mosen.
Det eneste de kunne opplyse om var at pølsene var glutenfrie.

1  Takk, CatrineHjertegod
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Veldig spektakulær opplevelse! Fantastisk utsikter, tur muligheter. Anbefaler å ta seg noen dager og dra til Geiranger. Skal da ditt flere ganger

Takk, D5117GP_