Anmeldt 8. juli 2020

Perfekt beliggenhet, fint utsikt, hyggelig betjening, alt finnes i hytten, lett å finne fram, utleie av båt, kanon, parkering ved hytten, kiosk hvor du kan finne alt av diverse varer man trenger. Anbefales sterkt

Takk, 819fahimn
Anmeldt 29. juni 2020

Flott beliggenhet og koselige personell. Vi var heldige at vinteren 2020 så var det masse snø på fjellet combinert med fin vær i Juni det forårsaker mange fosser. På kvelden når det er stille det høres som om du sailer i Cruise skip.

Takk, mbandeh
Anmeldt 25. juni 2020

Vi er familie på 4 som bodde i hytte. Hytta var meget koselig og i veldig bra stand! Grande hytteutleige og camping har god beliggenhet og veldig hyggelig vertskap! De tilbyr også båtutleie, som vi benyttet oss av, og opplevde fjorden fra båt en av dagene.
Over all forventning!

Takk, mpanov623991
Anmeldt 24. juni 2020

Stor og fin hytte, med kjempe vakker utsikt mot Geirangerfjorden. Rent og godt utstyrt.
Veldig hyggelige og hjelpsomme personale. Om man vil kan man også få leid båt her. Stille og rolig område, og fint for de som ønsker en dukkert i fjorden. Vi kommer helt sikkert igjen, kan anbefales!

Takk, yvonn95
Anmeldt 16. juni 2020

Fin og godt utstyrt hytte med en veldig flott utsikt over Geirangerfjorden og fjellene rundt. Kort tur inn til Geiranger. Plassen tilbyr også utleie av båter så du har mulighet til å oppleve fossefallene i nærområdet på nært hold.

Takk, paalmd80