Priceline
FindHotel
StayForLong
Anmeldt 14. juli 2020

Vi var to voksne å to tenåringsgutter på Ferie...
Er andre gang vi tar turen til Geiranger, å synes det var like fint som sist gang.
Det er sikkert ikke umulig att det blir flere turer dit. Vi koset oss hadde fine dager med flott vær

Takk, molstadroger
Anmeldt 8. juli 2020

Perfekt beliggenhet, fint utsikt, hyggelig betjening, alt finnes i hytten, lett å finne fram, utleie av båt, kanon, parkering ved hytten, kiosk hvor du kan finne alt av diverse varer man trenger. Anbefales sterkt

Takk, 819fahimn
Anmeldt 29. juni 2020

Flott beliggenhet og koselige personell. Vi var heldige at vinteren 2020 så var det masse snø på fjellet combinert med fin vær i Juni det forårsaker mange fosser. På kvelden når det er stille det høres som om du sailer i Cruise skip.

Takk, mbandeh
Anmeldt 25. juni 2020

Vi er familie på 4 som bodde i hytte. Hytta var meget koselig og i veldig bra stand! Grande hytteutleige og camping har god beliggenhet og veldig hyggelig vertskap! De tilbyr også båtutleie, som vi benyttet oss av, og opplevde fjorden fra båt en av dagene.
Over all forventning!

Takk, mpanov623991
Anmeldt 24. juni 2020

Stor og fin hytte, med kjempe vakker utsikt mot Geirangerfjorden. Rent og godt utstyrt.
Veldig hyggelige og hjelpsomme personale. Om man vil kan man også få leid båt her. Stille og rolig område, og fint for de som ønsker en dukkert i fjorden. Vi kommer helt sikkert igjen, kan anbefales!

Takk, yvonn95