Ulike måter å oppleve Seven Sisters på
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Skulle egentlig ta båten over, men var fullt, så endte med å gå begge veiene og brukte ca 2,5 time hver vei. Veldig fin tur og superfin utsikt over de syv søstre da vi kom frem. Absolutt verdt det.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, alvahaugen
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Midt i snøsmeltingen og sommervarmen er søstrene skjeldnere vakre. På denne tiden står «friaren» i full brus på motsatt side av fjorden. Folkefantasien lenge leve!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, DagB45
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Dette er ikke så mektig som i gamle dager! Nå var det så vidt det var noe vann der i det hele tatt. Skal det fortsette slik er dette ingen turistattraksjon lenger.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, ivartina
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Flotte fosser som gjør seg veldig bra på bilder fra skageflå. Anbefaler sightseeingbåten som går ut Geirangerfjorden. Den er litt dyr (315 kr), men verdt pengene.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 385eivinde
Anmeldt 27. juni 2018

Det visstnok syv fosser men vi opplevde bare 5 som egentlig ikke hadde mye vannføring. Men det så vakker natur i området at det er snart glemt

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, halfdan t