“Gå inn, gå ned og ut”
Anmeldelse av Naustkroa

Naustkroa
Vurdert som nr. 9 av 12 Restauranter i Geiranger
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Gå inn, for du kan gå ned og ut. Vi fikk bord helt nede i fjæra. Jeg spiste en bacalao med passe mye hvitløk, chili og oliven. Mannen fikk god fiskesuppe. Ungdommen var godt fornøyd med sin pizza, med tynn håndlaget bunn.
Vi ventet ikke lenger enn det tar å steke en tynn pizza, og koste oss med bølgeskvulp og folk som padlet rett utenfor

1  Takk, ingermario

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bestillte to hamburgertallerkner. Vanlig gatekjøkken standard på maten. Men måtte vente 45 minutter før vi fikk maten!!

1  Takk, Thafredrik
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Lite brus i glasset og nachos med lite tilbehør. Ikke veldig fornøyde etter en såkalt tørr middag til 4 slitne turgåere

3  Takk, maybrittk2016
RagnhildF3, General Manager på Naustkroa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Kanskje lurt å bestille ein av våre større retter om ein svolten etter tur. Du sa vel ifrå til servitøren dersom glaset ikkje var fullt når det kom til bordet, lite ein kan gjere med det no i alle fall?

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig plass med hyggelig betjening. Vil ikke anbefale fiskesuppen vi fikk da vi var der. Det er en lokal pølserett der som var ganske bra.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Paalnesteby
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte spesialiteten 'Kokmør' her. Godt laget og fint presentert på fatet. Gode smaker, det var det eneste som skilte seg ut på menyen. God service, god opplevelse. Anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, ztig65

Reisende som så på Naustkroa, så også på

Har du vært i Naustkroa? Del dine erfaringer!