“ELENDIG nachos tallerken.”
Anmeldelse av Naustkroa

Naustkroa
Vurdert som nr. 9 av 12 Restauranter i Geiranger
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten hadde en fin beliggenhet og det var kø for å komme inn. Dette er en turistfelle flere bør styre unna. - spesielt nachos tallerken. Det var en liten tallerken med litt nachos, strødd bare litt kjøttdeig på toppen og såvidt noe ost som var strødd på kanten av tallerkenen og hadde stivna. Det var mer rømme enn kjøttdeig.

1  Takk, Stineasol

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Styr unna Nachos tallerken.
Lite mat til høy pris.
Kjøttdeig står som først på tilbehør, men burde vært sist.

1  Takk, 307janerike
RagnhildF3, General Manager på Naustkroa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Til 139kr lager vi vår samme gode nachos som vi alltid har lagd, ein får akkurat det ein betaler for, men dyrt er det ikkje.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Gå inn, for du kan gå ned og ut. Vi fikk bord helt nede i fjæra. Jeg spiste en bacalao med passe mye hvitløk, chili og oliven. Mannen fikk god fiskesuppe. Ungdommen var godt fornøyd med sin pizza, med tynn håndlaget bunn.
Vi ventet ikke lenger enn det tar å steke en tynn pizza, og koste oss med bølgeskvulp og folk som padlet rett utenfor

1  Takk, ingermario
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bestillte to hamburgertallerkner. Vanlig gatekjøkken standard på maten. Men måtte vente 45 minutter før vi fikk maten!!

1  Takk, Thafredrik
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Lite brus i glasset og nachos med lite tilbehør. Ikke veldig fornøyde etter en såkalt tørr middag til 4 slitne turgåere

3  Takk, maybrittk2016

Kanskje lurt å bestille ein av våre større retter om ein svolten etter tur. Du sa vel ifrå til servitøren dersom glaset ikkje var fullt når det kom til bordet, lite ein kan gjere med det no i alle fall?

Reisende som så på Naustkroa, så også på

Har du vært i Naustkroa? Del dine erfaringer!