“Eg legger inn en enkel bestilling”
Anmeldelse av Naustkroa

Naustkroa
Vurdert som nr. 9 av 12 Restauranter i Geiranger
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Eg legger inn en enkel bestilling på 100g hamburger med bacon og ost, dressing, salat, løk og mais. Spurte også om hvitløksdressing. Eg fikk bare en hamburger med mye dressing, lite salat, løk og mais, ingen ost og bacon. Hvitløksdressing var visst ikke mulig å legge til på hamburgeren. Ekspeditør beklaget seg men gjorde ikke noe for å rette opp i det. Virket ikke ut som ekspeditør har fått opplæring i service, køen var lang og bestillinger ble ikke tatt imot før maten som ble klargjort var ferdig og servert.

1  Takk, I2064IPdang

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte blant annet nachos og pizza. Nachostallerken inneholdt INGEN kjøttdeig. Det var kun en haug med nachoschips. Totalt smakløst. Hadde heller godt å kjøpt en pose nachoschips og salsa på matbutikken til en brøkdel av prisen. Pizzaen vi fikk mangler flere ingredienser.

Vi ga beskjed til servitøren, men vi fikk beskjed om at det var slik kokken ønsket å servere nachosen sin. Restauranten har en fantastisk beliggenhet ved sjøen, men maten gjør at utsikten IKKE er verdt et besøk. Styr unna.

1  Takk, johannal921
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten hadde en fin beliggenhet og det var kø for å komme inn. Dette er en turistfelle flere bør styre unna. - spesielt nachos tallerken. Det var en liten tallerken med litt nachos, strødd bare litt kjøttdeig på toppen og såvidt noe ost som var strødd på kanten av tallerkenen og hadde stivna. Det var mer rømme enn kjøttdeig.

1  Takk, Stineasol
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Styr unna Nachos tallerken.
Lite mat til høy pris.
Kjøttdeig står som først på tilbehør, men burde vært sist.

1  Takk, 307janerike
RagnhildF3, General Manager på Naustkroa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Til 139kr lager vi vår samme gode nachos som vi alltid har lagd, ein får akkurat det ein betaler for, men dyrt er det ikkje.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Gå inn, for du kan gå ned og ut. Vi fikk bord helt nede i fjæra. Jeg spiste en bacalao med passe mye hvitløk, chili og oliven. Mannen fikk god fiskesuppe. Ungdommen var godt fornøyd med sin pizza, med tynn håndlaget bunn.
Vi ventet ikke lenger enn det tar å steke en tynn pizza, og koste oss med bølgeskvulp og folk som padlet rett utenfor

1  Takk, ingermario

Reisende som så på Naustkroa, så også på

Har du vært i Naustkroa? Del dine erfaringer!