“Fantastisk Service og Mat”
Anmeldelse av Naustkroa

Naustkroa
Vurdert som nr. 10 av 14 Restauranter i Geiranger
Anmeldt 17. juli 2021

Vi var 3 venner som var på kjøre tur fra Ålesund og skulle ha oss middag, vi var her ca.20min før dem stengte og spurte om dem kunne fikse noko mat, selv om kjøkkenet var stengt fikk vi servert en fantastisk god pizza, anbefaler stedet

1  Takk, sveinivarc3

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Anbefaler å styre unna her. Det virket som det var ingen som visste hva de gjorde, det var en fyr som løp rundt og holdt styr på de ansatte som løp rundt som hodeløse høner, og vi var ikke mange gjester der engang. Minner meg om da jeg på ungdomsskolen var på ungdomsklubben, en haug med folk på kjøkkenet, fullt kaos og halvfabrikat mat som ikke blir god. Det tok lang tid fra vi satt oss til vi fikk meny, og noen som kom etter oss ventet over ett kvarter før de fikk meny. Vi bestillte pizza, men det tok litt over en halvtime, kanskje 40 minutter før vi fikk en halvbrent pizza som hadde blitt kald før vi fikk den. Hvordan får du til å brenne en pizza og i tillegg servere den kald, ikke lunken, men kald? I tillegg så hadde vi bestilt litt pommes-frites på siden, men den påstod servitøren (en annen enn han som tok bestillingen ) som serverte aldri hadde blitt bestillt. Han var villig til å ordne ny pommes-frites til oss, men det fristet lite å vente enda en halvtime. Da vi skulle betale fikk vi heldigvis litt avslag siden vi ikke fikk pommes-frites. De tok ikke mastercard, hvilket er litt rart, men egentlig ikke et problem, da kom servitøren med en lang stakkarslig historie om at de problemene de har hatt, så vi liksom skulle synes synd på de, så da måtte vi stå der ubehagelig lenge å høre på sørgevisa hans. Dette spisestedet har ikke livets rett, ingenting er på stell her. De har tilogmed slettet seg fra Google maps pga negative reviews.

1  Takk, olafk741
Anmeldt 13. juli 2021

Venta over 1 time på maten, og når vi fikk den var den iskald. I tillegg satt vi nesten i fanget på de som satt rundt oss, så de opprettholdt ikke smittevernsreglene i det heletatt. Dårlig service av servitørene var det også.

1  Takk, justinek2000
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Forferdelig mat. Forferdelig service. Fikk ikke riktig mat, halvfabrikata pizza som var kald. Venta 35 min i en nesten tom restaurant.
Styr unna.

1  Takk, 65liede
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Overraskende god mat anbefaler blåskjell og laks. Litt lang ventetid, men verdt det. Hyggelig betjening.. Terrassen nede er fantastisk, men vi spiste oppe8 stk. anbefaler blåskjell, fiskesuppe og American burger. Her er det ordentlig kokker som er opptatt av smak.. Litt lang ventetid som sagt men det har det vært hele tiden på vår reise. Beste måltidet hittil

Takk, RunarT

Reisende som så på Naustkroa, så også på

Har du vært i Naustkroa? Del dine erfaringer!