“drittsted”
Anmeldelse av Naustkroa

Naustkroa
Vurdert som nr. 10 av 14 Restauranter i Geiranger
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Etter å ha blitt fortalt at det tar 20 minutter for å lage maten. Fikk vi endelig maten etter 40 minutter. Og når vi først fikk maten var det ikke verdt ventetiden. Jeg spiste pepperoni pizza, men pepperonien oppå pizzaen var kald. Dette stedet anbefales IKKE.

Takk, Dennis N

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Maten tar lang tid, er kald og overpriset.
Tokk på maten min uten å vaske henda etter å ha tatt på å ha håndtert penger.
Ville virkelig anbefalt å spise på en bensinstasjon i stedet.

Takk, Vegard R
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Fikk sitte ute ved vannkanten. Maten og drikken kom kjapt. Nydelig blue cheese burger, og beste chipsen! Hyggelig servitør. :) Må regne med å sitte litt trangt om man vil ha plass ute, men det går bra med godt humør :)

1  Takk, 208monicao
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted med nyyyyydelig burger! Hyggelig vertskap og god service. Anbefales på det sterkeste. Anbefaler blue cheeseburger til alle som elsker burger.

1  Takk, g_heimdal89
Anmeldt 17. juli 2021

Vi var 3 venner som var på kjøre tur fra Ålesund og skulle ha oss middag, vi var her ca.20min før dem stengte og spurte om dem kunne fikse noko mat, selv om kjøkkenet var stengt fikk vi servert en fantastisk god pizza, anbefaler stedet

1  Takk, sveinivarc3

Reisende som så på Naustkroa, så også på

Har du vært i Naustkroa? Del dine erfaringer!