“Beefy ‘Heaven’ Pizza”
Anmeldelse av Naustkroa

Naustkroa
Vurdert som nr. 10 av 14 Restauranter i Geiranger
Anmeldt 28. juli 2021

Beefy Hell kanskje. Første pizzaen i verden helt uten smak. Frossen bunn med anemisk kjøtt oppå. Hvir er saltet? Lav standard. Unngå.

Takk, J3340XFchristianb

Anmeldt 26. juli 2021

Burgerne var helt ok. Kundeopplevelsen var det verre med. Ingen av de ansatte så ut til å like jobben sin, og ofret ikke gjestene et smil eller et hei. Kverulering på kjøkkenet, småfrekke kommentarer og ignorering av kunder. Trist opplevelse.

Takk, torunns2018
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Har ikke barnestoler, lang tid før maten kom, og ihjelstekte burgere. Velg heller et annet alternativ i Geiranger sentrum.

Takk, Kristian Lied W
Anmeldt 21. juli 2021

Sjefen er grinete. Opptatt av å være sjef. Internkommunikasjon er for dårlig. Lite fokus på god kundeopplevelse.

Takk, espen496
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Etter å ha blitt fortalt at det tar 20 minutter for å lage maten. Fikk vi endelig maten etter 40 minutter. Og når vi først fikk maten var det ikke verdt ventetiden. Jeg spiste pepperoni pizza, men pepperonien oppå pizzaen var kald. Dette stedet anbefales IKKE.

Takk, Dennis N

Reisende som så på Naustkroa, så også på

Har du vært i Naustkroa? Del dine erfaringer!