Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Flotte og fremfor alt rene hytter med alt som man trenger. Fantastisk utsikt og hyggelig vertskap. Beliggenheten kun en kort kjøretur fra sentrum er helt perfekt. Vi kommer definitivt tilbake. Takk for oss :-)

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, ericnakmuay
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Vi ble litt skuffet over kvaliteten vi fikk i en periode utenfor sesongen. Bare 2 kanaler på tv’n som var veldig liten. Dårlig Internett dekning som skuffet barna. Den største bekymringen jeg som far hadde var at det ikke var hverken brannvarsler eller annen brannsikring i hytten. Det kan umulig være lovlig. Det positive er beliggenheten, men det skal mye til for åt vi overnatter der igjen. Her må noen ta litt tak.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, KentN626
Anmeldt 8. juli 2017

Vi kom hit sent lørdag ettermiddag og skulle tidlig avgårde neste morgen, så oppholdet skulle ikke vare så veldig lenge, men en kjempeflott plass. Vi hadde en ettroms leilighet med 2 køyesenger, det var pent og rent og hadde en praktfull beliggenhet med utsikt ned mot Geiranger. Var et fint utgangspunkt for å gå turer også. Vi tok turen opp til Storseterfossen etter anbefaling fra personalet- helt topp. Skal vi denne veien igjen, så er det stor sannsynlighet for at vi kommer til å overnatte her igjen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 2014Eva
Anmeldt 28. juli 2016 via mobile enheter

Med nydelig utsikt over Geiranger, fjorden og Ørneveien ligger hyttene til Hole på rekke og rad. Godt innredede og trivelige hytter tilpasset både par og familier. Absolutt et godt alternativ til hotell, men man må være villig til selvhushold.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Fharald
Anmeldt 26. mai 2015

Oppholdet i Geiranger var perfekt. Hyttene er som hentet ut av et eventyr, de er virkelig vakre. Vi bodde i hytte nr 16, med verdens vakreste utsikt over Geiranger og fjorden. Selve hytta var rustikk og sjarmerende, og har alt du trenger for et fint opphold. Egen dusj/toalett og fullt utstyrt kjøkkenkrok. (koketopp.. ikke stekeovn)
Koselig med liten veranda og egen grill. Her bor man litt unna sentrum og trafikkstøy. Stille og rolig og vi sov kjempegodt om natta. Wifi virket bra i hytta. Beliggenheten er som sagt perfekt. Topp utsikt!! Dette er også et flott utgangspunkt for gåturer i området. De som driver stedet er veldig hyggelige og hjelpsomme. Jeg anbefaler dette stedet til alle.

Dato for oppholdet: mai 2015
1  Takk, MonaNesset