eDreamsUSD 158
Agoda.comUSD 159
TripadvisorUSD 158
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk utsikt og natur på et ellers overpriset sted.
Hytta var forsåvidt rimelig å leie sammenliknet med hotellene der, men standarden deretter.
Skal ha + for renslig hytte, men vonde madrassser og kun NRK ( OL på natterstid hadde vært ekstra +)
Møblene er vinde å sitte på, så lange spillkvelder ble det helller ikke på gjengen.
Mørk hytte ( pærene svært svake) noen få oppgraderinger hadde nok gitt full pott!
Når det er sagt er personalet super hyggelige og utsikten fra hytta vår upåklagelig ( full pott)

Romtips: -Handle gjerne på veien om du skal lage mat på hytta, eneste matbutikken er Joker ( overpriset) -Chromecast -Besøk Dalsnibba
Dato for oppholdet: august 2021
7  Takk, monicabellucci123
Anmeldt 15. juni 2021

Vi ankom Geiranger på ettermiddagen og ble godt tatt imot i resepsjonen. Hyttene er helt fantastiske i sin enkelhet : alt man trenger ift kjøkken, stue, tv, WiFi, soverom og bad. Rent og pent, grill på utsiden med kull som man kan hente selv, samt kjempefin sitteplass på verandaen med en HELT fantastisk utsikt. Vi koste oss masse det døgnet vi var her. Anbefaler å spise på Vesterås restaurant, og gå turen ned til Vesterås fjellet med utsikt til fjorden, samt kjøre opp til Ørnesvingen.

Anbefaler dette overnattingsstedet på det sterkeste! (ville dessuten ha booket raskt da disse ryker fort i sommer vil jeg tro!)

Takk, Isabelleharis
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Flotte og fremfor alt rene hytter med alt som man trenger. Fantastisk utsikt og hyggelig vertskap. Beliggenheten kun en kort kjøretur fra sentrum er helt perfekt. Vi kommer definitivt tilbake. Takk for oss :-)

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, ericnakmuay
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Vi ble litt skuffet over kvaliteten vi fikk i en periode utenfor sesongen. Bare 2 kanaler på tv’n som var veldig liten. Dårlig Internett dekning som skuffet barna. Den største bekymringen jeg som far hadde var at det ikke var hverken brannvarsler eller annen brannsikring i hytten. Det kan umulig være lovlig. Det positive er beliggenheten, men det skal mye til for åt vi overnatter der igjen. Her må noen ta litt tak.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, KentN626
Anmeldt 8. juli 2017

Vi kom hit sent lørdag ettermiddag og skulle tidlig avgårde neste morgen, så oppholdet skulle ikke vare så veldig lenge, men en kjempeflott plass. Vi hadde en ettroms leilighet med 2 køyesenger, det var pent og rent og hadde en praktfull beliggenhet med utsikt ned mot Geiranger. Var et fint utgangspunkt for å gå turer også. Vi tok turen opp til Storseterfossen etter anbefaling fra personalet- helt topp. Skal vi denne veien igjen, så er det stor sannsynlighet for at vi kommer til å overnatte her igjen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 2014Eva