Anmeldt 16. juli 2020

Veldig fin hytte! Fantastisk utsikt. Hvis du reiser med bil er dette et perfekt sted å oppholde seg. Et stykke å gå opp/ned sentrum. Rolig i hektiske sesonger og hyggelig personale. Hytten vi fikk holder opp til forventningene og mer. Anbefales!

Takk, N8864KG
Anmeldt 21. mai 2020 via mobile enheter

Veldig fin utsikt fra terrassen ned mot fjorden. + med WiFi og mulighet for å leie sengetøy/håndklær.Var også tilgjengelig det man trenger av kjøkkenutstyr og vaskemidler for å vaske ut etter seg selv. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Tuva R
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Hyttene er nye og moderne og velutstyrt, har fantastisk utsikt og nok av sitteplasser inne og ute. Ulempene er at siden de re plassert ved siden av fossen så bråker det enormt og er ikke akkurat stille og rolig. Hører ikke fuglene engang. Også er det kaldt inne (17 grader) selv om det var 22-23 grader ute...

Takk, 86jonasberg
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Vi fikk en fin, velholdt hytte. Utsikten var flott ned mot Geiranger. For enda bedre utsikt anbefales å velge nedre rad ettersom disse stjeler litt av utsikten til hyttene på raden over.

Hytten hadde det man trenger. Kveldsmat på en solrik altan ved inngangen. Uteplassen for øvrig er ikke egnet for barn da det ikke er noe fellesareal. Dog helt greit for voksne som kun skal ha et sted å overnatte.

Takk, ThorOivind
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Hyttene hadde flott utsikt og den vi sov i var svært ny/oppgradert. Gode senger og nok plass, kjøkken har det som trengs men ikke noe mer. Hvis du kan velge har hytte 17 og 18 fri utsikt uten hus foran! Bildet er ikke tatt fra terrassen.

1  Takk, Daria Z