Lol.travel
Agoda.com
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Spektakulær utsikt i disse flott plasserte hytter. Her er veldig hyggelige verter.
Hyttene er veldig koselige, velutstyrte, godt renholdt og maksimal verdi for pengene.
Kan virkelig anbefale å ta et par sommerdager her oppe i fjellsida.

Takk, HugoLloydU
Anmeldt 28. juli 2021

Hytta med to soverom var nesten ny og høy standard med kjempe utsikt. Mye for pengene! Kjøkken utstyr kunne vært bedre men der er det eneste som trekker det ned. Kan absolutt anbefales for et familie ferie.

Takk, t519008
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 som tok en todagers overnatting på de fine hyttene. Flotte rom med gode senger! Flott bad og stue/kjøkken. Hytta hadde også grill på verandaen som vi fikk brukt. Vi var så heldige med å få hytte nr 17 som hadde en fantastisk vakker utsikt mot fjorden. Veldig hyggelige personal.

2  Takk, Alefcerda
Anmeldt 16. juli 2020

Veldig fin hytte! Fantastisk utsikt. Hvis du reiser med bil er dette et perfekt sted å oppholde seg. Et stykke å gå opp/ned sentrum. Rolig i hektiske sesonger og hyggelig personale. Hytten vi fikk holder opp til forventningene og mer. Anbefales!

Takk, N8864KG
Anmeldt 21. mai 2020 via mobile enheter

Veldig fin utsikt fra terrassen ned mot fjorden. + med WiFi og mulighet for å leie sengetøy/håndklær.Var også tilgjengelig det man trenger av kjøkkenutstyr og vaskemidler for å vaske ut etter seg selv. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Tuva R