Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve RIB Geiranger på
Anmeldt 27. august 2020

Vi var på fjordafari med RIB i slutten av august 2020. Det var en fin tur på 50 min med en flink engelsktalende guide. Et stort minus var at de fylte opp hele RIB båten og alle satt tett samlet. De overholdt ikke smittevernregler mtp på korona. Dette ødela mye av opplevelsen! Vi trodde også det skulle være en mer fartsfult tur enn det var.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Monica2993
FjordGuiding, Front Office Manager på RIB Geiranger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2020

Hei Monica,
Kjekt å høre at dere hadde en fin tur.
FjordGuiding AS har smittevernsplan som er godkjent av smittevernlegen i Stranda kommune.

Vi kjører aldri mer enn 12 passasjerer på våre turer i henhold til gjeldende forskrift.

Når det gjelder regel om avstand så har Helsedirektoratet informert om følgende:

"Såfremt båtturene med RIB-båt ikke anses å være et arrangement, foreligger det ikke forskriftsfestede krav til at personene skal holde minst 1 meter avstand – det er altså kun en anbefaling. Etter en overordnet vurdering, kan vi ikke se at slike båtturer faller inn under definisjonen av arrangementer i covid-19-forskriften."

Alle våre båter blir desinfisert mellom hver tur. Alt utstyr blir også desinfisert mellom bruk og alle våre gjester har god tilgang til å benytte seg av Anitbac.
I vårt omkledningsrom benytter vi oss av egen rein og skitten sone for å skille mellom brukt og ubrukt utstyr.
Vi gjør ellers vårt ytterste for å ta smittervern på alvor.

Håper dette var et oppklarende svar og velkommen tilbake til Geiranger.

Anmeldt 19. august 2020

Veldig fornøyd med ribturen i Geiranger.
Morsom tur med litt fart og med små stopp underveis. Guiden fortalte litt ved vært stopp.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, Tone S
Anmeldt 19. juli 2020

Vi var veldig fornøyd med ribturen i Geiranger.
Morsom tur med litt fart og med små stopp underveis.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 742ingerg
Anmeldt 16. juli 2020

En fin familieutflukt. Dette går ikke fort så det ikke grunn til å lure på om du skal tørre dette. Guiden fortalte litt underveis og det var fint. Ellers så var følelsen litt "samlebånd". Stiv pris til opplevelsen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, hamme2015
Anmeldt 3 uker siden

Dato for opplevelse: november 2021
FjordGuiding, Front Office Manager på RIB Geiranger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden