RIB Fjordsafari Geirangefjord

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve RIB Geiranger på
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på RIB Fjordsafari i Geirangerfjorden med drop off i Skagehola. Guiden vår William var eksepsjonell! Han var kunnskapsrik, hyggelig, og utrolig festlig. At han var autentisk og jordnær gjorde turen ekstra bra og vi hadde en strålende tur med han. Det var fantastisk å se Geirangerfjorden både fra båt og fra «lufta». Vi anbefaler RIB Fjordsafari, William og Fjord Guiding på det sterkeste.

Takk, niiinz
FjordGuiding, Front Office Manager på RIB Geiranger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Kjekt å høre at dere likte turen og vår guide William.
Dette gir oss stor inspirasjon til å bli enda bedre.
God sommer!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Flott tur med en kunnskapsrik og dyktig guide/båtfører. Vi kom tett innpå fossene og fikk også se hyser som lekte seg i vannet. Denne turen anbefales virkelig. Tenåringene var også veldig fornøyde.

Takk, Hanne L

Tusen hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Veldig kjekt at dere hadde en flott opplevelse og det betyr veldig mye for oss å få en så god vurdering.
Ha en riktig god sommer! :)

Anmeldt 2. juni 2021 via mobile enheter

En utrolig flott båttur med skipper Thomas.
Han stoppet ved fossene og utflyttede gårder og fortalte historiene bak.
Fikk tatt flotte bilder og så nær Friaren at det ble en liten dusj.

Ikke forlat Geiranger uten en tur på fjorden,
En vel anvendt time.

Skip o hoi

Takk, Adventure60816484895
FjordGuiding, Front Office Manager på RIB Geiranger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2021

Tusen takk for veldig flott tilbakemelding.
Dette setter vi stor pris på!

Takk så mye for at du bestilte tur med oss og hjertelig velkommen tilbake til Geiranger ved en senere anledning.

Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

En flott opplevelse for foreldre og to tenåringer. Guiden hadde masse kunnskap og morsomme historier.

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, Utpatur14
Anmeldt 27. august 2020

Vi var på fjordafari med RIB i slutten av august 2020. Det var en fin tur på 50 min med en flink engelsktalende guide. Et stort minus var at de fylte opp hele RIB båten og alle satt tett samlet. De overholdt ikke smittevernregler mtp på korona. Dette ødela mye av opplevelsen! Vi trodde også det skulle være en mer fartsfult tur enn det var.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Monica2993
FjordGuiding, Front Office Manager på RIB Geiranger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2020

Hei Monica,
Kjekt å høre at dere hadde en fin tur.
FjordGuiding AS har smittevernsplan som er godkjent av smittevernlegen i Stranda kommune.

Vi kjører aldri mer enn 12 passasjerer på våre turer i henhold til gjeldende forskrift.

Når det gjelder regel om avstand så har Helsedirektoratet informert om følgende:

"Såfremt båtturene med RIB-båt ikke anses å være et arrangement, foreligger det ikke forskriftsfestede krav til at personene skal holde minst 1 meter avstand – det er altså kun en anbefaling. Etter en overordnet vurdering, kan vi ikke se at slike båtturer faller inn under definisjonen av arrangementer i covid-19-forskriften."

Alle våre båter blir desinfisert mellom hver tur. Alt utstyr blir også desinfisert mellom bruk og alle våre gjester har god tilgang til å benytte seg av Anitbac.
I vårt omkledningsrom benytter vi oss av egen rein og skitten sone for å skille mellom brukt og ubrukt utstyr.
Vi gjør ellers vårt ytterste for å ta smittervern på alvor.

Håper dette var et oppklarende svar og velkommen tilbake til Geiranger.