RIB Fjordsafari Geirangefjord

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve RIB Geiranger på
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en strålende tur på Geirangerfjorden i elektrisk rib. Flink guide med morsomme historier fra området. Kan anbefales.

Takk, Kristiane T
FjordGuiding, Front Office Manager på RIB Geiranger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Takk så mye for en veldig hyggelig tilbakemelding!
Dette setter vi stor pris på!

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Flott opplevelse! Morsomt å kjøre fort! Fantastisk natur og interessant historie.
Bra guide! Flink til å fortelle. Ville helst at han skulle snakket norsk.

Takk, Jorid E

Tusen takk for at dere reiste på tur med oss og veldig kjekt å høre at dere hadde en så god opplevelse.

Når vi har utenlandske gjester må vi ta guidingen på engelsk, men vi prøver å etter beste evne å fordele gjestene i norske og engelsk-talende båter.

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på RIB Fjordsafari i Geirangerfjorden med drop off i Skagehola. Guiden vår William var eksepsjonell! Han var kunnskapsrik, hyggelig, og utrolig festlig. At han var autentisk og jordnær gjorde turen ekstra bra og vi hadde en strålende tur med han. Det var fantastisk å se Geirangerfjorden både fra båt og fra «lufta». Vi anbefaler RIB Fjordsafari, William og Fjord Guiding på det sterkeste.

Takk, niiinz
FjordGuiding, Front Office Manager på RIB Geiranger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Kjekt å høre at dere likte turen og vår guide William.
Dette gir oss stor inspirasjon til å bli enda bedre.
God sommer!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Flott tur med en kunnskapsrik og dyktig guide/båtfører. Vi kom tett innpå fossene og fikk også se hyser som lekte seg i vannet. Denne turen anbefales virkelig. Tenåringene var også veldig fornøyde.

Takk, Hanne L

Tusen hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Veldig kjekt at dere hadde en flott opplevelse og det betyr veldig mye for oss å få en så god vurdering.
Ha en riktig god sommer! :)

Anmeldt 2. juni 2021 via mobile enheter

En utrolig flott båttur med skipper Thomas.
Han stoppet ved fossene og utflyttede gårder og fortalte historiene bak.
Fikk tatt flotte bilder og så nær Friaren at det ble en liten dusj.

Ikke forlat Geiranger uten en tur på fjorden,
En vel anvendt time.

Skip o hoi

Takk, Adventure60816484895
FjordGuiding, Front Office Manager på RIB Geiranger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2021

Tusen takk for veldig flott tilbakemelding.
Dette setter vi stor pris på!

Takk så mye for at du bestilte tur med oss og hjertelig velkommen tilbake til Geiranger ved en senere anledning.