Ulike måter å oppleve Geiranger Skywalk - Dalsnibba på
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Norges ferien som vi var nødt til i år var en god grunn til å ta en tur til Vestlandet. På veien var vi oppom her og sjekket ut utsikten mot Geiranger som var dagens mål.
Fantastisk utsikt og bra platå til å ta bilder. 1500 meter ned til Geiranger er mye, utrolig stilig.

1  Takk, Thor-Erik G
Anmeldt 24. juli 2020

Absolutt vært en tur opp på Dalsnibba om du er i nærheten eller kjører forbi. 200NOK for 1 bil å passere bom. Her kommer du opp både i åpningstid og ikke. Er en automatisk bom stasjon. Har kafe og diverse på toppen. Flott utsikt.

2  Takk, salten89
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk utsikt som mange andre steder i området. Periodevis mye tåke. Hadde vært kjekt med flere aktiviteter på toppen.

Takk, oj_reviews
Anmeldt 8. juli 2020

Perfekt sted å stoppe og ta bilder. Godt med parkering og fin vei til Skywalk. Fin restaurant og rene toaletter. Verdt å besøke stedet.

Takk, 819fahimn
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk utsikt fra Dalsnibba og kan fint anbefales til alle! Husk å kle dere godt da det blåser veldig her oppe:)

Takk, zehranr2017