Geiranger Shore Excursion: Mt. Dalsnibba og Eagle Road

fra kr 17 500,00
fra kr 890,00
fra kr 1 500,00
Anmeldt 15. august 2020

Fantastisk utsikt. Vi lurte på å droppe dette, men valgte likevel å kjøre opp ditt når vi først var i område. Det var en spesiell følelse å være der oppe! Angret ikke!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, saiymah
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk opplevelse! Flott tillaget på toppen, og blir enda bedre når alt er ferdig bygget. Koster 200 kr pr bil, men er så inderlig verdt pengene! Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2020
3  Takk, mo9601
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Norges ferien som vi var nødt til i år var en god grunn til å ta en tur til Vestlandet. På veien var vi oppom her og sjekket ut utsikten mot Geiranger som var dagens mål.
Fantastisk utsikt og bra platå til å ta bilder. 1500 meter ned til Geiranger er mye, utrolig stilig.

1  Takk, Thor-Erik G
Anmeldt 24. juli 2020

Absolutt vært en tur opp på Dalsnibba om du er i nærheten eller kjører forbi. 200NOK for 1 bil å passere bom. Her kommer du opp både i åpningstid og ikke. Er en automatisk bom stasjon. Har kafe og diverse på toppen. Flott utsikt.

2  Takk, salten89
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk utsikt som mange andre steder i området. Periodevis mye tåke. Hadde vært kjekt med flere aktiviteter på toppen.

Takk, oj_reviews