Geiranger Shore Excursion: Mt. Dalsnibba og Eagle Road

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Geiranger Skywalk - Dalsnibba på
fra USD 1 860,05
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Dette er magisk på fine dager! Utsikten er akkurat så fin og nydelig som på turist brosjyren.

Men det å fakturer fulle inngangspenger i død-perioden før skoleferien når Norge er stengt for utenlandske turister og det er nada fasiliteter. Det er absolutt ikke fair. Det burde være nedsatt pris inntil wc/kafé er åpen.
Jeg er ikke motstander av inngangsbilletten men det føles stivt når det ikke er noen fasiliteter.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, aleandrab
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Kafeen var stengt, åpner i juli sto det når vi kom på toppen. Kunne vell stått før vi betalte oss inn å kjørte opp også

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Kitaaw
Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk utsikt! Dalsnibba er lett tilgjengelig med bil og gir en helt spektakulær utsikt 360 grader.

Dato for opplevelse: oktober 2020
1  Takk, Utpatur14
Anmeldt 15. august 2020

Fantastisk utsikt. Vi lurte på å droppe dette, men valgte likevel å kjøre opp ditt når vi først var i område. Det var en spesiell følelse å være der oppe! Angret ikke!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, saiymah
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk opplevelse! Flott tillaget på toppen, og blir enda bedre når alt er ferdig bygget. Koster 200 kr pr bil, men er så inderlig verdt pengene! Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2020
3  Takk, mo9601