Geiranger Shore Excursion: Mt. Dalsnibba og Eagle Road

fra kr 17 500,00
fra kr 890,00
fra kr 1 500,00
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Bilturen opp var spennende. Utsikten på toppen var speltakulær. Absolutt verdt turen opp.
Butikkene var stengt da vi var der.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 534larsh
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk utsiktspunkt! Fin kaffe/butikk samt toaletter på toppen. Absolutt en fordel å reise opp i klarvær. Fin vei helt til toppen!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Camper27703223171
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Dette er magisk på fine dager! Utsikten er akkurat så fin og nydelig som på turist brosjyren.

Men det å fakturer fulle inngangspenger i død-perioden før skoleferien når Norge er stengt for utenlandske turister og det er nada fasiliteter. Det er absolutt ikke fair. Det burde være nedsatt pris inntil wc/kafé er åpen.
Jeg er ikke motstander av inngangsbilletten men det føles stivt når det ikke er noen fasiliteter.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, aleandrab
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Kafeen var stengt, åpner i juli sto det når vi kom på toppen. Kunne vell stått før vi betalte oss inn å kjørte opp også 😜

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Kitaaw
Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk utsikt! Dalsnibba er lett tilgjengelig med bil og gir en helt spektakulær utsikt 360 grader.

Dato for opplevelse: oktober 2020
1  Takk, Utpatur14