Geiranger Shore Excursion: Mt. Dalsnibba og Eagle Road

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Geiranger Skywalk - Dalsnibba på
fra USD 1 860,05
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Fordi hele opplevelsen ( bilturen, utsikten og følelsen) var eksepsjonell gis full pott. Helt fantastisk å få være en del av naturen på denne måten.
Jeg syntes 250 kr er drøyt for å se naturen og syntes det er synd man skal ta betalt for det. Ellers har vi likevel konkludert med at det var verdt der.
Anbefales

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, monicabellucci123
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Bilturen opp var spennende. Utsikten på toppen var speltakulær. Absolutt verdt turen opp.
Butikkene var stengt da vi var der.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 534larsh
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk utsiktspunkt! Fin kaffe/butikk samt toaletter på toppen. Absolutt en fordel å reise opp i klarvær. Fin vei helt til toppen!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Camper27703223171
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Dette er magisk på fine dager! Utsikten er akkurat så fin og nydelig som på turist brosjyren.

Men det å fakturer fulle inngangspenger i død-perioden før skoleferien når Norge er stengt for utenlandske turister og det er nada fasiliteter. Det er absolutt ikke fair. Det burde være nedsatt pris inntil wc/kafé er åpen.
Jeg er ikke motstander av inngangsbilletten men det føles stivt når det ikke er noen fasiliteter.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, aleandrab
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Kafeen var stengt, åpner i juli sto det når vi kom på toppen. Kunne vell stått før vi betalte oss inn å kjørte opp også

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Kitaaw