Deilig sjokolade og kjempegod service

Anmeldt 31. juli 2021
FellowTraveler499586
Trondheim, Norge
Verdens beste sjokolade

Var innom for «dessert» etter lunsj, og bestilte «vaffel på pinne». Var utrolig godt, og verdt hver... les mer

Anmeldt 22. juni 2020
AnePleym
Tromsø, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Geiranger
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en venninnegjeng på tur som kom over denne lille, søte sjokoladebutikken. Fikk deilige smaksprøver og masse god hjelp fra den imøtekommende og engasjerte jenta som jobbet der. Hun var rett og slett helt herlig og gjorde opplevelsen vår unik! Nydelig hjemmelaget soft is, og deilig molte-, blåmugg- og brunostsjokolade.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, FellowTraveler499586
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Alt var med mørk sjokolade, noe som ikke falt i smak hos junior. Ellers var det lite smak og skyhøy pris!!
Ganske skuffende i grunn..

Takk, Linda A
TheChocolateKing, Eier på Geiranger Sjokolade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2021

Tusen tack før besøket & din tilbakemelding. Vi har massa mjølk sjokolade produkter, beklagar om vi inte lyckades gøra dig uppmærksam på det & du inte fann det du førvæntade.
Konfekten dekks alla av ett mycket tunt lager mørk sjokolade, medans innehållet utgørs av vit, mjølk, mørk eller en kombination av de olika beroende på vad vi anser fungera bæst med den individuella smaksættningen.
Vår produktion ær vældigt liten och personal intensiv. Vi anvænder oss av kvalitetsråvaror i vår produktion så som Kraftkar från Tingvoll ost i vår blåskimmelost sjokolade. Råvaror i verdens klass ger sjokolade i verdens klass.
Hoppas du hade en trevlig vistelse i Geiranger.
Varma sjokolade hælsningar
Bengt Creative Chocolate Manager

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Var her etter anbefalinger, men fy for wn skuffelse ! Iskaffen var grusom, med isbiter og utvannet melk. Softis var kjedelig med litt plain sjokolade saus på. Eneste oppturen er at du kan få smaksprøver før du kjøper posene med sjokolade.

1  Takk, 340madelenj

Hej 340madelenj,
Tack før din tilbakemeldning. Beklagar att du inte blev nøjd med iskaffen, det måste blivit något fel i stressen då vi mitten av juli 2020 blev helt tagna på sængen av mængden folk i Geiranger. Jag precis som alla andra bedrifts eiger i Geiranger missbedømde helt vilken bemanning som jag behøvde den sommaren. Jag vågade helt enkelt inte anstælla folk långt i førvæg med rædsla av att gå i konkurs till føljd av corona. Till sommaren 2021 så kommer vi kunna ge en bættre service.
Blir førvånad øver din kommentar om softisen. Den har fått otroligt god respons, vi lagar den sjælva & vi serverar den med smelta sjokolade (vit/mørk) både i mitten & ovan på isen. Så det brukar vara rejælt med sjokolade :) Jag tar allvarligt på din tilbakemelding och ska poængtera extra noga før personalen næsta sommar hur den ska serveras. Hoppas du får anledning att ge oss en andra chans.
Med varma sjokolade hælsningar
Bengt stolt eier av Geiranger Sjokolade

Anmeldt 17. juli 2020

Var innom med familien en av de varmeste dagene i Juni for en hjemmelaget softis med sjokolade.
Isen er noe av det beste jeg har smakt og det samme med sjokoladen. Topp score!
Det som trekker ned er dårlig kundebehandling da innehaver hilste pent når vi kom inn, men tok en evighet før han ekspiderte oss, underveis i ekspideringen kom det en lokal kar fra et hotell inn som skulle ha noe sjokolade til en øl-smaking til en Porscheklubb som kom senere.
Det var vist mye mer interessant å snakke med han enn oss, så da ble vi satt enda lengre bak i køen. Etterhvert tappet han oppi isen og helte oppi sjokoladen på 15sek.
Glemte jeg å nevne at vi var alene i butikken?

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Kenneth_gm

Hej Kenneth_gm
Tack før att du tog dig tid att skriva en tilbakemelding. Gør mig otroligt glad att isen var noe av det beste du har smakt & att sjokoladen också føll i smak. Gør mig ont att høra att du upplevde att ni inte blev omhændertagna på ett bra sætt. Jag tar till mig den tilbakemedlingen personligen då jag ær vældigt mån om att varje kund ska få en så bra service vi kan leverera vid varje enskilt tillfælle.

Anmeldt 16. juli 2020

Hyggelig sted, men svært trangt på en regnværsdag. Det , men er få sitteplasser inne så er nok best egnet for "take away", Sjokoladen var god og kakaoen også, men på et sted med så få serveringstilbud er det litt lite sitteplasser.

1  Takk, hamme2015
Fjordnaer, Eier på Geiranger Sjokolade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2021

Hej Hamme2015,
Tack før ditt besøk & att du tagit dig tid att skriva en recension. Hyggeligt att høra du likte mitt sted. Ja, tyværr sætter væggarna i naustet sina begrænsningar en regnværsdag.
Har fått klartecken från kommunen att ha uteservering utanfør produktionslokalen på fjordsidan så hoppas få byggt en trevlig terrasse dær till sommaren & planen ær rejæla parasoll så kan sitta dær æven om det regnar. Vælkommen tilbaka.
Varma sjokolade hælsningar
Bengt gründer av Geiranger Sjokolade