“Nei nei, Corona eller ikke,”
Anmeldelse av CafèOlè

CafèOlè
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Geiranger
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nei nei, Corona eller ikke, holder ikke mål.
Overfylte bord som ikke ble ryddet, ingen som tørket av bordene, ingen Corona regler. Spiste bare en svele og det var så som så.

2  Takk, 769rolfh

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Super og utrolig koselig cafè. Vi pleide og komme hit hver morgenen og bestilte svele og kaffe, iskaffe og laksesmørbrød. Utrolig hyggelig betjening som var serviceinnstilte og tok oss godt i mot. Svelen var utrolig stor og god og kaffen smakte godt. Kommer hit neste gang vi kommer tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, BjornIsak
Anmeldt 27. juni 2018

Trivelig sted i smørøyet av vakre Geiranger. Både inne og uteservering. Pent interiør og hyggelig betjening.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, halfdan t
Anmeldt 22. juli 2017

Kaffen var ikke mer enn ok, og det tok utrolig lang tid å få den servert. Er nok litt for travelt i juli.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Roger S
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Cafe Ole skuffer! Etter en natt i telt og litt småkjølig morgen gledet vi oss til å ta ett bedre kafé besøk i Geiranger. Fikk servert overpriset eplekake med vaniljeis. Eplekaken var kald. Kakaoen var kald, smakløs og tynn. Skuffende! Ikke verdt besøket.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 183stain_

Reisende som så på CafèOlè, så også på

Har du vært i CafèOlè? Del dine erfaringer!