“God mat, men tok litt tid! Tillat med hund.”
Anmeldelse av Olebuda Restaurant

Olebuda Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 12 Restauranter i Geiranger
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste lunch på denne restauranten! Veldig hyggelig betjening og veldig god mat. Vi hadde med oss hund og den fikk servert vann av betjeningen. Det som trekker litt ned var at serveringen tok litt tid, men med den utsikten på uteserveringen så gjorde det ingenting!

Takk, Kristoffer J

Anmeldt 6. juni 2017 via mobile enheter

Spiste lunsj, jeg bestilte blåskjell i hvitvinssaus, og det var helt nydelig! Koselig restaurant i andre etasje, stor og flott terrasse Anbefales!

Takk, inauldal
Anmeldt 6. juni 2017 via mobile enheter

God mat, godt lokaløl, rask servering og fin beliggenhet. Burgeren er god med grovt brød og saftig kjøtt.

Takk, Martin H
Anmeldt 3. juni 2017 via mobile enheter

Vi (vennegjeng på fire) stoppet innom på vei gjennom Geiranger. Vi bestilte lunsj og maten var helt OK. Bra med et alternativ til typisk gatekjøkkenmat. Vi var litt misfornøyde med tiden før maten kom (nærmere 50min) men de beklaget og sa de var underbemannet denne dagen.

Takk, christopher-oslo
Anmeldt 7. august 2016 via mobile enheter

En veldig hyggelig restaurant i gamle lokaler i Geiranger. De har bord både ute og inne. Vi spiste lunch og alle tre var godt fornøyd med våre retter. Prisen var det heller ikke noe å utsette på. Dette var turens beste lunch!

Takk, Tage P

Reisende som så på Olebuda Restaurant, så også på

Geiranger, Stranda
Geiranger, Stranda

Har du vært i Olebuda Restaurant? Del dine erfaringer!