“Olebuda heldigvis ikke Pizzeria”
Anmeldelse av Olebuda Restaurant

Olebuda Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 14 Restauranter i Geiranger
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Ok fint sted. Helt greit service. Maten er ikke bra. Nå spiste vi bare pizza. Kanskje ikke så lurt innerst i Geirangerfjorde. Hvis du er her så ikke kjøp pizza. Bunnen er som papp og fyllet er kjedelig. Sausen er kanskje det værste, eller nei- bunnen var det værste, men sausen var heller ikke god. First price frossenpizza er bedre. Geiranger er fint da, selv om det er overskyet- slik som pizzan. Veldig god øl, men den er det ikke Olebuda som har laget- heldigvis. Dette er en turistmaskin og ikke noe kjærleik for mat!

Takk, Peder S

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom sent, ønsket velkommen og servert raskt. Maten var smakkøs. Så var vi glemt! Flere gjester satt og røkte mens vi spiste mat!!!!! Skuffende på et så koselig sted. Dette er den andre restaurantskuffelsen på oppholdet i Geiranger. Hvorfor velger dere å legge dere så lavt på et så vakkert sted? Tips: husk å koste vekk sneiper i trappa!

Takk, Bella-Sell
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Var flere ganger her. Fantastisk god mat og flink betjening. Mye kø, men fikk bestilt fort og ventet ikke lenge på maten. Anbefales.

Takk, Linda A
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Kom til restauranten ganske sent. Ventet 55 minutter på maten fra bestilling. Kald middag. Uoppmerksom betjening. Sa fra at vi var skuffet over service, ventetid og kvalitet. Ingen respons på det. Særledes overpriset iforhold til smak, service og oppfølging. Desverre dette var for dårlig!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, steinolavsivertsen
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Dette var elendige saker. Barnemeny pasta som bar preg av mikrooppvarming. Hamburgerane var dårlege og smaklause. Dårleg kjøt, og dårleg brød. Det skulle vore kvitlaukspotetar, men dei hadde nok ikkje vore nær kvitlauk, og såg meir ut som rester som var oppvarma. Alt i alt dårleg mat og dårleg service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Øystein J

Reisende som så på Olebuda Restaurant, så også på

Har du vært i Olebuda Restaurant? Del dine erfaringer!