Guided kayak tour "The Seven Sister Tour" on the Geiranger Fjord - 4 h

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Geiranger Kayak Center på
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Enkel reservasjon av kayak. Leie 1-3 timer. Vi rakk å padøe ut til de syv søstre med god margin, samt returnere. God informasjon før turen.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Per Martin M
Geirangerfjord1, Front Office Manager på Geiranger Kayak Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei Per Martin! Takk for gode tilbakemeldinger om at kajakkleie er raskt og enkelt. Det er dette og trygghet vi ønsker for kundene våre som ønsker en uforglemmelig tur på fjorden i kajakk. Det er godt å høre at dere nådde ut til de Syv Søstre med god margin, dette betyr at vår 1-3 timers leie er godt tilpasset alle som ønsker å nå ut til de Syv Søstre i løpet av leietiden. Håper dere hadde en fin tur og velkommen tilbake!

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi tilbrakte en nydelig formiddag med å padle kajakk på Geirangerfjorden. Sola skinte, vannet var stille og vi koste oss masse. Andrea var en super guide. Hun er både hyggelig, kunnskapsrik og får oss til å føle oss trygge i kajakken. Anbefaler denne aktiviteten på det sterkeste.

2  Takk, Katiakai

Så godt å høre at den guida kajakkturen falt i smak! Å padle kajakk på fjorden er en helt super måte å utforske den nydelige fjorden og de store fossene på på dager som dette. Denne tilbakemeldingen skal videreformidles til Andrea med en gang, for dette er vi helt enige i.

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Enkelt å booke og betale på nett. Bekreftelse på Mail med sted og tid for oppmøte. Enkelt og greit.
Hyggelig guide som gikk igjennom dagens tur etter værforholdene før avreise.
Gode kajakker og bra utstyr.
På turen så var guiden tilstede og kunnskapsrik.
Vi hadde en strålende tur og hadde en perfekt opplevelse.
Booker gjerne tur med de igjen.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, aleandrab
123gustav, Leder  på Geiranger Kayak Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

We're so pleased to hear your positive feedback, thanks. Yes, we have put a lot of effort to make the whole holiday process as easy as possible, so it's great to hear we are on the right track with our booking process, staff training, and customer service. Enjoy the summer ;-)

Anmeldt i går

Dato for opplevelse: juli 2022
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for opplevelse: august 2022
Geirangerfjord1, Guest Relations Manager på Geiranger Kayak Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden