Guided Boat Tour in Geiranger

fra
USD 56,73
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Bonseye på
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Angrer ikke ett sekund på denne fantastiske turen i Geirangerfjorden. Bonseye har mye lokalkunnskap som var utrolig kjekt å høre om. Våre tre barn på 3, 8 og 10 år stor koste seg! Anbefales på det sterkeste!!

Takk, kurt-inge86
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk fin tur med lokalt selskap og lokale guider som kjenner området; og som kan mykje meir om historia til Geiranger og fjorden enn eksterne selskap som også tilbyr denne type aktivitetar. Takk for turen!

Takk, JanK2132
Anmeldt 26. juli 2021

Vi var heldige med været på vår rib-tur. Det var sol og kjempe varmt! Alle fikk låne flytedress, hvilket jeg personlig syns var bedre enn å bare ha på seg en flytevest.
Guiden vi hadde het Frank og han var var flink til å fortelle historiene med kunnskap, innlevelse og humor, og sørget for at vi fikk en hyggelig opplevelse. Kunne faktisk ønske den varte lenger. Anbefaler alle å ta en rib-guidet tur med Bonseye dersom du er i Geiranger.

Takk, JessicaTheres
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Billig, seriøs, info om sikkerhet. Hyggelig og vennlig, lett å finne de. Behagelig tur. Hyggelige og servicevennlige folk

Takk, monairenv
Anmeldt 20. juli 2021

Veldig kjekk tur med rib i Geiranger med Hjalmar som guide! Mye lokal kunnskap og gode tips om mat og drikke som er å finne i Geiranger.

Takk, serineor